Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2007-02-19, 18:38
Grekland2007 Grekland2007 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2007
Inlägg: 5
Standard Anna Studios i Naxos

Hej!
Har någon bott på Anna Studios som ligger vid Agios Prokopios på Naxos? Vill gärna att ni berättar om hur det är att bo där, hur långt är det till stranden och om ägarna är trevliga. För oss är närheten till stranden mycket viktig. Vi reser till Naxos i juli och fick ett pris på 55 euro/natt för ett dubbelrum. Då undrar vi om priset är rimlig?

Tacksam för svar!

Senast redigerad av inkfish den 2007-02-19 klockan 22:30. Anledning: otillåten webadress borttagen, se länkreglerna i FAQ
Svara med citat
  #2  
Gammal 2007-02-19, 19:16
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 4 604
Standard Sv: Anna Studios i Naxos

Jag har inte bott där, men mina barn har tillbringat fyra dagar i deras pool.
Det var ett fint ställe vad jag kunde se, service minded personal, vet inte vem det var jag träffade men det var en trevlig tjej, hon hjälpte mig att finna boende på ett annat hotell, då de hade fullbelagt.
Nära till stranden? Enligt mig, ja, det tar max tio minuter att gå.
Priset låter lite väl mycket tycker jag, har du försökt att pruta?
// Helén
Svara med citat
  #3  
Gammal 2007-02-19, 20:33
Grekland2007 Grekland2007 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2007
Inlägg: 5
Standard Sv: Anna Studios i Naxos

Tack så jättemycket för svaret, nu blir det lättare att bestämma sig. Jag har inte försökt pruta ner priset men funderar på att göra det så får vi se vad som händer.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2007-04-09, 18:37
Kalypso Kalypso är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 80
Standard Sv: Anna Studios i Naxos

Hej Hellen,
Jag funderar också på Anna Studios. Kan du beskriva lite närmare var det ligger. Jag har varit på Prokopios stranden förut men bott i stan och åkt moppe ut. Jag hittade ingen karta på deras hemsida.
Kalypso
Svara med citat
  #5  
Gammal 2007-04-09, 18:45
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 4 604
Standard Sv: Anna Studios i Naxos

Om du står vid busshållplatsen med havet i ryggen, så är det snett upp mot höger, kan inte specificera mer än så, jag är född utan lokalsinne // Helén
Svara med citat
  #6  
Gammal 2007-04-10, 00:05
Kalypso Kalypso är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 80
Standard Sv: Anna Studios i Naxos

Då är vi två, ja utan lokalsinne alltså Tack för beskrivningen den gav en liten vink i alla fall.
Kalypso
Svara med citat
  #7  
Gammal 2007-04-13, 21:20
Easy Easy är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Kalmar
Inlägg: 35
Standard Sv: Anna Studios i Naxos

Det kanske finns flera Annas studios i Naxos stad, men det vi bodde på ligger då inte vid stranden, snarare uppåt en liten promenad på 5-10 minuter från stranden. Standarden är annars OK men knappast för 55 euro, 40-45 är rimligare. Om det är det Anna studios som jag menar så har samma ägare även Golden Beach apartments och det ligger vi stranden, standarden är likvärdig eller bättre men jag tycker fortfarande att 55 euro är för mycket. Jag har för mig att vi betalade 45 euro för en stor lägenhet för fyra personer.

Citat:
Ursprungligen postat av Grekland2007 Visa inlägg
Hej!
Har någon bott på Anna Studios som ligger vid Agios Prokopios på Naxos? Vill gärna att ni berättar om hur det är att bo där, hur långt är det till stranden och om ägarna är trevliga. För oss är närheten till stranden mycket viktig. Vi reser till Naxos i juli och fick ett pris på 55 euro/natt för ett dubbelrum. Då undrar vi om priset är rimlig?

Tacksam för svar!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT