|
||||
|
||||
Sommar 2011
Fritidsresor har idag släppt ett antal resor för nästa sommar. Riktigt bra priser på en del Bokade just Kreta 2 juni-9 juni 3 pers för 10 000
Är lite sugen på att boka 3 veckor i juli för 7000 kr/person...väldigt billigt tycker jag Malin |
|
||||
|
||||
Sv: Sommar 2011
Tack för tipset och grattis till Kreta-bokningen!
Kalá |
|
|||
|
|||
Grattis till din Kretaresa
Var inne o kollade lite idag och fick HICKA...gudvars vad dyrt...kollade med Apollo på samma hotell som vi bodde på nu i augusti på Kreta - två veckor vid midsommar skulle gå på den nätta summan av SEK 30000 för tre personer / två veckor.... ´ //Maggan |
|
||||
|
||||
Citat:
Kollar på 3 veckor i juli just nu och även där är Fritidsresor flera tusen billigare. Malin |
|
|||
|
|||
Ja det var den uppfattningen jag också...5000,- kan du ha mycket roligt för
Mailade Apollo om deras sommarpriser och fick till svar att man redan nu kunde boka till några utvalda destinationer, men att det kommer ut nya priser 3 ggr till under hösten, närmast är 23 sept...de är väl inte klara ännu med allt. 3 veckor låter härligt //Maggan |
|
||||
|
||||
Det lutar nu åt att det kan bli en resa till Kreta nästa år nån gång. Men då bara en vecka. Fast en vecka är ju bättre än inget alls. Det är då Rethymno som gäller denna gången. Längtar dit..
|
|
|||
|
|||
Ja det är riktigt Monkan, en vecka är bättre än ingenting alls - hoppas du kommer iväg
//Maggan |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Vad som menas är troligen att det kommer priser på andra boenden och de priserna kan se annorlunda ut. Om de är högre eller lägre beror väl helt på om kunderna har accepterat den höjda prisnivån eller om de har klickat vidare till någon annan. Ett högre pris kan ju också resultera i ett lägre antal resenärer men en högre intäkt per resenär, mindre jobb för mera pengar helt enkelt. Det är inte lätt att vara prissättare i någon bransch, i resebranschen finns många aktörer och då blir det ännu svårare. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Även Ving har släppt vissa resor för 2011. Bara så ni inte missar nå't!
/Kerstin/ |
|
||||
|
||||
Citat:
Malin |
|
|||
|
|||
På de priserna jag gick in o titta på ( Apollo ) fanns det t ex endast ett hotell som hade barn/ungdomspriser (Kreta) dessa priser kommer senare, antar jag...
|
|
|||
|
|||
Otåliga som vi är varje år så bokade vi i söndags en 2 veckors till Kefalonia i juli med Apollo. Vi ska bo i Lassi på Thalassa, som är ett 4+ hotel, fick ett pris på 25.000:- för 2 vuxna, då ingick air con, kylskåp, deposit box, kabelkanaler, frukost. Vi valde mellan Karpathos & Kefalonia, men alla destinationer är inte släppta än.
|
|
||||
|
||||
25000 kr för två veckor och två personer låter väldigt dyrt men det kanske är ett riktigt lyxigt hotell. Oavsett blir det säkert bra om det är det ni vill ha. Personligen tycker jag det känns väldigt konstigt att förboka så lång tid innan när priset ändå blir så högt.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi brukar variera lite mellan charterpaket och egna lösningar med reguljärflyg och fixa boende själva. Mest beroende på vilket som varit billigast. Men med nuvarande prisutveckling hos chartern talar mycket för att det blir mest "fixa själv" framöver om inte flygbiljetterna ökar alltför mycket i pris. Mats |
|
|||
|
|||
Ving Norge har i dag sluppet flere reiser, og prisenene ser bra ut . Resten av reisene ser ut til å komme for salg sist i oktober.
|
|
|