Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Kefalonia

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-07-26, 13:48
Jona Jona är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2008
Inlägg: 5
Standard Bankautomat i Skala?

Två veckor kvar sen drar vi till Skala och från regn och rusk!!
Har lite funderingar över var närmaste bankomat ligger?
Börjar få lite resfeber...men det ska bli så skönt att få sol o värme.
Hoppas på svar!

Hej svejs
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-07-26, 15:42
Nettis78 Nettis78 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2009
Inlägg: 4
Standard Sv: Bankautomat i Skala?

Hej!

Jag kom hem i från Skala förra helgen, det var helt underbart där fint väder hela veckan. Jag och min sambo åkte den 11 juli ,vart i Skala ska ni bo?Kan säga att den närmaste bankomaten ligger vid en av huvudgatorna i centrum, du kommer se den nära ett av dom största supermarketerna den ligger rakt över kan man sägaJag längtar till baka till lilla Skala och Kefalonia finns så mycket fint att se om du vill veta något annat är det bara att fråga

Ha det fint

Jeanette
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-07-26, 23:23
Jona Jona är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2008
Inlägg: 5
Standard Sv: Bankautomat i Skala?

Hej Jeanette! Tack för svaret. Vi ska bo på Porto skala utanför centrum. Vi ska vara där i två veckor så vi ska hyra bil i några dagar. Hörde att det är fint efter kusten upp mot Poros o Sami. Hoppas det fina vädret håller i sig tills vi ska dit. Var bodde ni? Vårat hotell ska visst ha busstransfer in till centrum, kan nog bli lite långt att gå för barnen annars. Nån som vet nåt om tider o hur ofta o så...?
Du får gärna skriva o berätta mer om er resa, om resturanger, affärer o sånt.

Ha det bra
Camilla
Svara med citat
  #4  
Gammal 2009-08-22, 08:17
Nettis78 Nettis78 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2009
Inlägg: 4
Standard Sv: Bankautomat i Skala?

Var ett tag sedan jag var här inne nu, vi bodde med på Porto Skala hoppas att ni trivdes där ,vi hyrde med en bil i 3 dagar och tog oss runt ön.Bussen i från hotellet tog vi åkte till lite olika ställen jag gilla verkligen St george castle det om rådet var väldigt vackert och vi hitta ett ställe i backen där vi åt varje dag var en grek och hans fru som ägde det KASTRO hette det frun var engelska.Vi åkte till vineriet som låg nära där oxå och köpte det inhemska vinet Robola det var jätte gott fick prova andra sorter med där om man ville.Åkte till Myrtosbeach som skulle vara en av världens finaste stränder ohh det vattnet var underbart turkost.

Du får berätta om er resa vad ni tyckte om Porto Skala och annat.

Ha det så fint

Jeanette
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT