Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2005-11-04, 19:23
*Nicki* *Nicki* är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 66
Standard Sv: Apollos one-way?

Hej,
tack för att ni hållit koll och meddelat er här på forumet. Var inne och kollade nu och det var ju rent horribla priser. Vet inte om vi ska vänta eller om vi ska boka med Sterling snart inna de tar slut. Svårt val!

*Nicki*
Svara med citat
  #22  
Gammal 2005-11-05, 23:22
emy emy är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 160
Standard Sv: Apollos one-way?

Kollar resorna är inte lika billiga som förra året än.Hoppas dom billiga kommer,det är bara att hålla ut.
/emy
Svara med citat
  #23  
Gammal 2005-11-06, 17:30
MariaS MariaS är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Inlägg: 115
Standard Apollo Oneway

Hur kan man boka dessa biljetter? Är det via deras hemsida som vanligt? Om jag nu inte har tur att hitta dessa kan någon av er rekommendera något annat billigt sätt att ta sig till eller från Santorini under högsäsong. Ser ut som det inte är några problem till Aten men vi skulle gärna vilja stanna några dagar i Santorini. Planerna nu är att flyga till Aten och sen vidare till bla Naxos och sedan avsluta några dagar på Santorini. Hur är det med Ving och Fritidsresor brukar även dom ha billiga resor. Tack för svar.
Svara med citat
  #24  
Gammal 2005-11-06, 17:43
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Apollo Oneway

De finns under Apollo tickets på hemsidan - eller kommer upp som alternativ när du använder bokningsfunktionen.

När jag tittade senast hade de fortfarande bara lagt ut utresor, inga hemresor.
Svara med citat
  #25  
Gammal 2005-11-06, 17:49
Inge Inge är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 304
Standard Sv: Apollo Oneway

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish
De finns under Apollo tickets på hemsidan - eller kommer upp som alternativ när du använder bokningsfunktionen.

När jag tittade senast hade de fortfarande bara lagt ut utresor, inga hemresor.
Hjemreise? Hvorfor det?
Svara med citat
  #26  
Gammal 2005-11-06, 17:53
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Apollo Oneway

Citat:
Ursprungligen postat av Inge
Hjemreise? Hvorfor det?
I see your point
Svara med citat
  #27  
Gammal 2005-11-06, 18:05
MariaS MariaS är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Inlägg: 115
Standard Oneway

När Apollo släppt dom billiga biljetterna undrar jag hur deras priser ser ut om man nu inte hinner boka 198:- biljetterna, vill gärna flyga till eller från Santorini nästa sommar. Hur ser priserna ut på ving eller fritidsresor?
Svara med citat
  #28  
Gammal 2005-11-06, 18:54
Janets avatar
Janet Janet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 731
Standard Sv: Oneway

Apollo har redan släppt sina onewaybiljetter, och de ligger way over 198 kronor... Vad jag vet har varken Ving eller Fritidsresor några oneway.
Svara med citat
  #29  
Gammal 2005-11-06, 18:57
MariaS MariaS är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Inlägg: 115
Standard Sv: Oneway

vet någon om dom släpper 198:- eller om det är kört???
Svara med citat
  #30  
Gammal 2005-11-06, 19:02
MariaS MariaS är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Inlägg: 115
Standard Sv: Oneway

bokar man via kuoni när man gått in på apollos hemsida????
Svara med citat
  #31  
Gammal 2005-11-06, 19:15
Janets avatar
Janet Janet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 731
Standard Sv: Oneway

Ingen aning om de släpper superbilliga resor, vi hoppas alla på det men man kan aldrig veta. Först ska de se om de dyra säljs........

Fråga två angående Kouni, ingen aning men jag tror det!
Svara med citat
  #32  
Gammal 2005-11-08, 19:47
Celbes avatar
Celbe Celbe är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Landskrona
Inlägg: 541
Standard Sv: Oneway

Är Apollo egentligen så intresserade av att ha One Way-resenärer mitt under säsongen? Blev det för populärt? Jag letade fram vad vi betalade för våra biljetter för sommaren 2004, som bokades direkt när resorna lades ut på nätet i november 2003. Utresan till Samos från Kastrup (före midsommar) kostade 1.596 för två personer och hemresan från Rhodos till Sturup (3½ vecka senare) kostade 3.196.

Samma utresa till Samos kostar idag enligt hemsidan 3.096 om man skippar maten och försäkringar. Hemresan från Rhodos finns ju inte inlagd än men en utresa från Sturup i mitten av juli går lös på 4.496.

Förra året hade vi hemresan från Samos med Sterling men f n finns varken Samos eller Rhodos i deras resplaner. Tyvärr ! Så det får bli hemresa från Aten trots sambons protester. Av någon anledning går det alldeles utmärkt för honom att åka ut från Aten men att komma tillbaka på vägen hem gillar han inte. Men som passagerare B har han inte så stor talan så nu ska jag gå in på Sterlings hemsida och boka in oss ...

Celbe
Svara med citat
  #33  
Gammal 2005-11-10, 13:59
Marie & Thore Marmins avatar
Marie & Thore Marmin Marie & Thore Marmin är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 90
Standard Sv: Allt om Apollo one way/sammanslagen tråd

hej på er alla greklandsvänner!

vill bara medela att vi köpte en resa till santorini(oneway) med apollo ticket idag ,från göteborg den 23/9 2006 kostnad 556 kr för 2 pers. grund pris var 198kr

prova med att söka på flera datum och alternativ avg.och avreseort
vi sökte också på hemresa ifrån kreta i mitten av oktober fick inga träffar så jag ringde apollo och fick till svar att dom reorna ej var färdiga ännu!
Svara med citat
  #34  
Gammal 2005-11-10, 17:36
Janets avatar
Janet Janet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 731
Standard Sv: Allt om Apollo one way/sammanslagen tråd

Appappapp.. nu kommer de, ska börja hänga på Apollo dygnet runt
Svara med citat
  #35  
Gammal 2005-11-10, 22:18
Ivis avatar
Ivi Ivi är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Luleå
Inlägg: 1 036
Standard Trodde inte mina ögon...

Kollade lite på skoj på Apollos oneway-biljetter i kväll tillsammans med grannen. Vad hittade vi? Jo, Arlanda-Karpathos 21 september 148 kr!!!
Vad göra? BOKA så klart Så nu har jag den utskrivna biljetten för mig, sambon och grannen i min skrivbordslåda.
Återstår bara att hitta en resa hem till lika trevligt pris , gärna från Kreta eller Rhodos kring 5 oktober. Tips, någon?

Ivi
-som tyvärr inte hade ouzo hemma att fira med , men i morgon kväll firas det minsann på Kafelino
Svara med citat
  #36  
Gammal 2005-11-10, 22:22
Inge Inge är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 304
Standard Sv: Trodde inte mina ögon...

Citat:
Ursprungligen postat av Ivi
Kollade lite på skoj på Apollos oneway-biljetter i kväll tillsammans med grannen. Vad hittade vi? Jo, Arlanda-Karpathos 21 september 148 kr!!!
Vad göra? BOKA så klart Så nu har jag den utskrivna biljetten för mig, sambon och grannen i min skrivbordslåda.
Återstår bara att hitta en resa hem till lika trevligt pris , gärna från Kreta eller Rhodos kring 5 oktober. Tips, någon?

Ivi
-som tyvärr inte hade ouzo hemma att fira med , men i morgon kväll firas det minsann på Kafelino
Vi nordmenn misunner dere!
Svara med citat
  #37  
Gammal 2005-11-10, 23:10
monica monica är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: stockholm
Inlägg: 930
Standard Sv: Trodde inte mina ögon...

Hej

Jag hittade också för 148 kr från arlanda 13 augusti till aten, men sedan kom flygtillägget på 400 kr till, så det blev inte det priset. Blev erat slutpris 148 kr, eller har jag missuppfattat er. Förra året när jag åkte med apollo blev det 198 kr och inget mer, blir därför lite snurrig när inte allt verkar inräknat.

monica
Svara med citat
  #38  
Gammal 2005-11-11, 15:43
Ivis avatar
Ivi Ivi är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Luleå
Inlägg: 1 036
Standard Sv: Trodde inte mina ögon...

Citat:
Ursprungligen postat av monica
Hej

Jag hittade också för 148 kr från arlanda 13 augusti till aten, men sedan kom flygtillägget på 400 kr till, så det blev inte det priset. Blev erat slutpris 148 kr, eller har jag missuppfattat er. Förra året när jag åkte med apollo blev det 198 kr och inget mer, blir därför lite snurrig när inte allt verkar inräknat.

monica
Jajamen, detta blev slutpriset, eftersom vi avbeställde maten och avbeställningsskyddet. Dessutom fick vi flygtilläggrabatt 350 kr (vad det nu kan vara) och internetrabatt 50 kr per biljett. Så med alla "minus" blev det alltså 148 kr!

Ivi
-som har studerat den utskrivna biljetten ett par gånger extra även idag
Svara med citat
  #39  
Gammal 2005-11-11, 16:09
Rubys avatar
Ruby Ruby är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 621
Standard Sv: Trodde inte mina ögon...

Citat:
Ursprungligen postat av Ivi
Jajamen, detta blev slutpriset, eftersom vi avbeställde maten och avbeställningsskyddet. Dessutom fick vi flygtilläggrabatt 350 kr (vad det nu kan vara) och internetrabatt 50 kr per biljett. Så med alla "minus" blev det alltså 148 kr!

Ivi
-som har studerat den utskrivna biljetten ett par gånger extra även idag
Sådärja! Nu har jag också bokat två 148 kr-biljetter! Till Skiathos den 25 september!

Glad Ruby
Svara med citat
  #40  
Gammal 2005-11-11, 16:22
Ivis avatar
Ivi Ivi är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Luleå
Inlägg: 1 036
Standard Sv: Trodde inte mina ögon...

Citat:
Ursprungligen postat av Ruby
Sådärja! Nu har jag också bokat två 148 kr-biljetter! Till Skiathos den 25 september!

Glad Ruby
På min födelsedag! Då får vi skåla varandra till, ni på Skiathos, och vi på Karpathos. Härligt!

Ivi
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT