Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-08-03, 18:45
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Irriterende SAS

Luksusproblem, men irriterende likevel:

Jeg skal dra til Norge fra Nafplio/Athen i morgen 14:30 med SAS, en rute jeg vanligvis reiser med KLM. Med KLM går internettinnsjekk og setevalg problemfritt. Ikke så med SAS.

SAS tillater internettinnsjekk 22 timer før avgang. 16:45 får jeg sjekket inn, men "Specific seat selection is currently not available." Jeg prøver igjen senere, samme resultat. Jeg har et snev av klaustrofobi, men får jeg en "riktig" sitteplass, merker jeg ikke noe til det. Derfor skriver jeg en mail til SAS, og spør hvorfor jeg ikke kan velge sete. Regner ikke med å få noe svar, men jeg er, som sagt, irritert, og må få det ut.

Sjekker innboksen min etter en stund, hvor SAS meddeler at e-postadressen jeg har brukt ikke lenger er i bruk. Dette var en epostadresse jeg fant på deres hjemmeside!!! Under "Contact". De forteller ikke hvilken e-postadresse jeg kan bruke istedet, bare henviser meg til hjemmesiden deres. Finner en annen adresse og sender mailen på nytt.

Jeg er sur. Jeg liker ikke SAS, synes KLM er så mye bedre, og i tillegg serverer de meg gratis vin/kaffe/mat. Men har noen av dere vært ute for beskjeden "Specific seat selection is currently not available."
Og har det rettet seg opp etter hvert?
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT