Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Musik

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-06-15, 01:42
yeasous avatar
yeasou yeasou är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 767
Standard CD med Yeasous Orkester

Hej. Nu kan jag berätta för de som har undrat hur det går med "Yeasous Orkester´s" Cd "Greek Classics Our Way".........
Jag kommer att skicka den till de som beställer den och betalar 120 kronor till PGkonto. 188 58 82-9. Då ingår porto och kostnad för emballage. Eftersom det är semestertider just nu så kan det ta ett par/tre veckor innan skivan dimper ned i er brevlåda. Vi kommer att åka på en miniturné den 28 Juni till Grekland men kommer hem igen efter en vecka den 5 Juli.

Alltså, CD´n kostar 120 kronor inklusive porto och emballage. De som villl ha Yeasou´s Orkesters nya CD "Greek Classics Our Way" sätter in 120 kronor på PGkonto 188 58 82-9. Glöm ej att skriva ert namn och adress på inbetalningen! Jag kommer att skicka skivan så snart jag kan och senast efter att vi kommer hem från vår turné till Grekland!
CDkonvolutet ser ut så här! Skivan innehåller 8 låtar, och här kan ni se vilka låtar vi spelat in!

Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-06-16, 13:52
babsans avatar
babsan babsan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Uddevalla
Inlägg: 475
Standard Sv: CD med Yeasous Orkester

Tack för en jättebra skiva .

Kom hem från Grekland i lördags , men det känns nästan som om jag vore kvar där, nu när jag hör låtarna . Favoritlåten, Strose To Stroma Sou, var ju också med på skivan .
Nu vet jag vad jag ska lyssna på, fram till nästa Santoriniresa om 9 veckor . Det är risk att skivan blir utsliten .

Barbro
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-06-16, 18:45
NewAnns avatar
NewAnn NewAnn är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Ort: Örebro län
Inlägg: 444
Standard Sv: CD med Yeasous Orkester

Den ska jag passa på att beställa när jag skickar in månadens räkningar. Blir trevligt med lite grekisk musik i sommar.
Vad ska jag skriva i rutan betalningsmottagare yeasou eller Uffe? eller det kanske inte spelar så stor roll...Mvh Ann
Svara med citat
  #4  
Gammal 2008-06-16, 19:12
yeasous avatar
yeasou yeasou är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 767
Standard Sv: CD med Yeasous Orkester

Hej NewAnn. Jag tycker att du ska skriva mitt namn om de nu vill att man ska göra det! Kom själv ihåg att skriva ditt namn och adress så jag vet vart jag ska skicka skivan!
MVH
Yeasou
Svara med citat
  #5  
Gammal 2008-06-16, 19:14
NewAnns avatar
NewAnn NewAnn är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Ort: Örebro län
Inlägg: 444
Standard Sv: CD med Yeasous Orkester

Absolut, Tack
Svara med citat
  #6  
Gammal 2008-07-09, 19:03
NewAnns avatar
NewAnn NewAnn är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Ort: Örebro län
Inlägg: 444
Standard Sv: CD med Yeasous Orkester

Hej, nu har jag fått och lyssnat på skivan, väldigt trevlig skiva.
Jag har semester så i morse gjorde jag i lugn och ro i ordning frukost och satte mig och lyssnade på skivan medans jag åt.
Jag trodde nästan jag var i grekland efter det och skulle gärna gått till havet och badat. Men fick nöja mig med att sola på gräsmattan.
Grekland får vänta tills i september men lite grekisk musik är ju aldrig fel tills dess. Mvh Ann
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT