Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2009-03-20, 17:47
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 085
Standard Sv: Fall för ARN?

Det skulle inte förvåna mig det minsta om alla klagomålen faktiskt är sanna. Jag har haft förmånen att resa tämligen mycket och jag tycker att jag sprungit på många märkliga typer genom åren.

I min gröna ungdom hade vi kört ner till Italien och skulle bl a till Capri. När vi skulle köpa färjebiljetten så stod det en Amerikan framför oss och var fullkomligt vansinnig för att han inte kunde betala biljetten med Dollar! Han skrek på fullt allvar att Dollar var en valuta som gällde i hela världen! Han var så högröd i ansiktet så jag trodde han skulle få Stroke... Polaren och jag hade fullt sjå att hålla oss för skratt.

Fast jag undrar fortfarande hur han tagit sig så långt som till Sorrento på enbart Dollar...?
Svara med citat
  #22  
Gammal 2009-03-20, 19:27
malou malou är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 1 349
Standard Sv: Fall för ARN?

Og jeg kan absolutt ikke tenke meg at dette er sant, virkelig. Et 'stunt', salgbart - men herlige eksempler.
Svara med citat
  #23  
Gammal 2009-03-20, 22:46
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Fall för ARN?

Känns som gammal skåpmat och handlar med några få undantag inte om verkliga fall i ARN. Vi har läst det förr. Ingen nyhet för mig i varjefall.

Eva
Svara med citat
  #24  
Gammal 2009-03-20, 23:31
lejdy_dis avatar
lejdy_di lejdy_di är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Ort: Falun(/Parga)
Inlägg: 50
Standard Sv: Fall för ARN?

Citat:
Ursprungligen postat av Paphianna Visa inlägg
Jag tycker Basil Fawltys förklaring är helt underbar- "I´m sorry, but we have run out of Waldorfs"
Det kallar jag en juste kommentar till en omöjlig gäst!
Ha ha ha!
Ja, folk har kanske tagit till vara på att amerikanerna stämmer företag för många mysko saker, och blir miljonärer. Snart kommer väl någon och klagar på att olivoljan gjorde någon tjock också, och att de blev för fulla av ouzo.
Men kul var det! Tack för länken!

Mvh Diana
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT