Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2016-09-19, 09:14
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2015
Ort: Jönköping
Inlägg: 3 779
Standard Sv: Samos eller Rhodos?

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg
Fast förresten, vad dum jag är, nu kom jag på det. Alla öar är ju inte flygplatsöar. Ska du till Alonissos eller Skopelos flyger du till Skiathos, ska du till Naxos eller Paros flyger du till Santorini, ska du till Symi eller Tilos flyger du till Rhodos osv.

Därför får du den bättre bilden av utbudet om du tittar på Apollos web istället.
Jag har tittat massor på Apollos sida. Även alla andra resebolag. Och som jag skrev tidigare så vill vi ha så kort transfer som möjligt så färja efter flyget går bort. Vill utnyttja så mycket tid som möjligt på resemålet när vi bara har enveckorsvistelser.
När det blir dax att boka så ska jag meddela vad vi hade för valmöjligheter. Men det lutar åt Samos
/Kajja
Svara med citat
  #22  
Gammal 2016-09-19, 09:34
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Samos eller Rhodos?

Ja, jag försöker inte övertala dig att avstå Samos, Kokkari tror jag blir jättebra. Jag skulle själv välja det om jag hade en vecka på Samos, jag gillar Vathy bäst men där är baden en trång sektor. (Det var därför jag hyrde moppe och åkte till Kokkari över dagen när jag bodde i Vathy och hade en dag över).

Jag reagerade bara på det att Landvetter skulle ha ett begränsat utbud, det tycker jag inte att de har.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT