Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Thassos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2006-05-07, 21:55
Sunflower Sunflower är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 36
Standard Internet cafe?

Åker ju snart till Thassos 20/6 och vi ska bo på hotell Ilio Mare i 2 veckor i Scala Prinou. Är det någon som vet om det finns något Internet cafe i närheten då vi är i behov att få låna en dator i bland?

Det är ju det här med räkningar och överföringar dom sköter ju sig inte av sig själva*ler*

Mvh Marie
Svara med citat
  #2  
Gammal 2006-05-07, 21:56
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Internet cafe?

Förlåt en förnumstig fråga som du kanske redan har besvarat för dig själv : men kan du inte lösa sånt innan du åker? Betalningsdatum väljer man ju själv.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2006-05-08, 16:06
Sunflower Sunflower är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 36
Standard Sv: Internet cafe?

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish
Förlåt en förnumstig fråga som du kanske redan har besvarat för dig själv : men kan du inte lösa sånt innan du åker? Betalningsdatum väljer man ju själv.

Hejsan!

Jo men frågan var ju om det fanns ett internet cafe eller hur? Det är ju så att jag/vi inte vet riktigt vad summan blir och vi har en bekant som ska sköta räkningarna här hemifrån och vi vill föra över det så det bara är att för henne att fylla i och posta kuveret på lådan.

Mvh Marie


Pst! Vad betyder förnumstig fråga?Dum eller?
Svara med citat
  #4  
Gammal 2006-05-12, 16:26
eijas avatar
eija eija är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Jyväskylä Finland
Inlägg: 598
Standard Sv: Internet cafe?

Hej Marie!
Jag har också försökt att få reda på om det finns ett internetcafé i Skala Prinou, men inte ens på Thassos-sidorna kände man något internetcafé där. Man vet ju aldrig,kanske någon har grundat för denna sommar ett nytt ställe. Hoppas det!

Trevlig resa!
Eija
Svara med citat
  #5  
Gammal 2006-05-13, 10:38
Sunflower Sunflower är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 36
Standard Sv: Internet cafe?

Citat:
Ursprungligen postat av eija
Hej Marie!
Jag har också försökt att få reda på om det finns ett internetcafé i Skala Prinou, men inte ens på Thassos-sidorna kände man något internetcafé där. Man vet ju aldrig,kanske någon har grundat för denna sommar ett nytt ställe. Hoppas det!

Trevlig resa!
Eija

Hej Eija!

Tack för ditt vänliga och trevliga svar! Jag har försökt också att luska lite grann men jag vet inge mer nu än tidigare! Men det ordnar nog sig!

Ja tack så mycket, det ska bli trevligt och jag lovar att rapportera senare när vi kommer hem hur vi har haft det!

Glad sommar! // Mvh Marie med familj
Svara med citat
  #6  
Gammal 2006-05-13, 13:57
MonicaC MonicaC är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Inlägg: 83
Standard Sv: Internet cafe?

Hej Marie

På Hotell Aegan Sun som också Airtours har i grannbyn Skala Rachoni står det så här i hotellbeskrivningen : Reception med sällskapsrum/bar med satellit-TV och Internet.... det går säkert att "hyra" en stund om de nu har skrivit ut det på det viset.....

/ Monica
Svara med citat
  #7  
Gammal 2006-05-13, 14:01
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 5 566
Standard Sv: Internet cafe?

Jag fick låna internet en gång av en vänlig hotellägare, så fråga där ni bor om ni kan få använda datorn en stund.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT