Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2012-05-20, 14:58
kimmens avatar
kimmen kimmen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 668
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av Kikh Visa inlägg
... och jag kan inte se något snorkigt i mitt svar...
Jag tror absolut inte att det var ditt svar som Ponika tyckte var snorkigt...

/kimmen
Svara med citat
  #22  
Gammal 2012-05-20, 16:38
Ponika Ponika är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 214
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av Kikh Visa inlägg
Mitt hår ligger perfekt och jag kan inte se något snorkigt i mitt svar, bara enkla fakta Man kanske ser saker annorlunda om man bara besöker en vecka, men som besökare måste man bortse från svensk standard och vanor.

//Kikh
Det var inte riktat till dej...
Svara med citat
  #23  
Gammal 2012-05-20, 16:59
Inger Inger är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Bjursås Falun
Inlägg: 378
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Ja du Kikh, du skulle bara veta vilka krokar vi var ute på
Svara med citat
  #24  
Gammal 2012-05-20, 17:12
karinafps avatar
karinafp karinafp är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Handen
Inlägg: 3 192
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av Deia Visa inlägg
sådan där hängare som finns på Ikea (att hänga på dörren) nästa gång......hm.
Finns på andra ställen också, och i olika modeller. Jag köpte mina på Clas Ohlson. Ett par trekrokars väger inget och är lätta att packa ned och att hänga över de dörrar där de behövs. Använder rätt många sådana här hemma också, så slipper man göra hål i väggarna.

Karin
som alltid längtar ner
Svara med citat
  #25  
Gammal 2012-05-20, 23:12
Kikhs avatar
Kikh Kikh är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Ort: Kalithea, Chania
Inlägg: 1 371
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av Ponika Visa inlägg
Det var inte riktat till dej...
Det tackar jag för! Och till alla er som undrat var jag klipper mig skickar jag privata meddelanden

//Kikh
Svara med citat
  #26  
Gammal 2012-05-21, 09:23
Malina Malina är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: stockholm
Inlägg: 1 784
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Hos Titika i Katapola Amorgos finns massor av krokar.
Svara med citat
  #27  
Gammal 2012-05-21, 09:55
MickeKöpings avatar
MickeKöping MickeKöping är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2009
Ort: Köping
Inlägg: 1 118
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Jag tror att detta är ett jättastort problem.

En sökning ger typ 253.000 träffar

http://lmgtfy.com/?q=%22no+hooks%22+hotel+greece
Svara med citat
  #28  
Gammal 2012-05-21, 14:43
yvonne yvonne är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Trikala Grekland
Inlägg: 609
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Det måste vara ett Ö-problem, har bott på så många hotell/pensionat på fastlandet och det har ALDRIG varit brist på krokar, varken i rummet elr i badrummet. Ni kanske väljer rum med dålig standard.

Yvonne
Svara med citat
  #29  
Gammal 2012-05-21, 18:07
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 11 735
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av yvonne Visa inlägg
Det måste vara ett Ö-problem, har bott på så många hotell/pensionat på fastlandet och det har ALDRIG varit brist på krokar, varken i rummet elr i badrummet. Ni kanske väljer rum med dålig standard.

Yvonne
Tro mig, Det förekommer även på finare ställen, även om de mest nybyggda etablissemangen har börjat fatta litet...

/Netwolf
Svara med citat
  #30  
Gammal 2012-05-21, 19:47
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 4 604
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Var hittar man krokar på tex ett Scandichotell här i Sverige?
Vad jag kan minnas så har jag aldrig bott någonstans i Grekland där det inte funnits ett skåp att hänga och lägga kläderna i, handdukar/saronger hänger jag på altanen eller balkongen, kom bara på att jag inte kan minnas att jag saknat krokar vare sig i Grekland eller här hemma
Svara med citat
  #31  
Gammal 2012-05-21, 20:37
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 216
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av Hellen Visa inlägg
Var hittar man krokar på tex ett Scandichotell här i Sverige?
Vad jag kan minnas så har jag aldrig bott någonstans i Grekland där det inte funnits ett skåp att hänga och lägga kläderna i, handdukar/saronger hänger jag på altanen eller balkongen, kom bara på att jag inte kan minnas att jag saknat krokar vare sig i Grekland eller här hemma
På det flotta AI-hotell på Rhodos där vi bodde förra veckan fanns en garderob större än den jag har hemma...hur mycket lådor som helst också Krokar i badrummet samt en fin badrummsmöbel där allt fick plats fanns också. Att vi dessutom hade sköna continentalsängar med tjock bäddmadrass gjorde inte det hela sämre

// Malin
Svara med citat
  #32  
Gammal 2012-07-28, 11:38
Ponika Ponika är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 214
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
På det flotta AI-hotell på Rhodos där vi bodde förra veckan fanns en garderob större än den jag har hemma...hur mycket lådor som helst också Krokar i badrummet samt en fin badrummsmöbel där allt fick plats fanns också. Att vi dessutom hade sköna continentalsängar med tjock bäddmadrass gjorde inte det hela sämre

// Malin
Ja sängarna ja......Sist hittade jag en filt att lägga under lakanet, så det blev liiite mjukare. Guuu vilken hård säng
Svara med citat
  #33  
Gammal 2012-07-28, 12:26
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Vi må ha vært veldig heldige med våre rom/studios i øyverdenen
- v e l kunne i vi iblant ønsket flere kroker, men håndklestenger og kroker bruker det være, og det er mange år siden sist vi hadde en ukomfortabel ( for hard eller myk) seng

Men, om man virkelig vil ha virkelige b r a baderom ( og senger) er kanskje løsningen å reise på billige "uspes" reiser

Her er badene på årets to "uspes" reiser til hhv Skala på Kefalonia og Parga, begge reisene kostet kun kr 998,- pr pers



Svara med citat
  #34  
Gammal 2012-07-28, 13:29
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Ilandsproblem, jag vet, men, varför finns det inga krokar på hotellen i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av kari Visa inlägg
Men, om man virkelig vil ha virkelige b r a baderom ( og senger) er kanskje løsningen å reise på billige "uspes" reiser
- for sent å editere, men selv om badene v a r bra, ble det litt for mye "virkelig" her
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT