Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-07-04, 18:20
AlexandraReichert AlexandraReichert är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 4
Standard Utställning med Greklandsfotografier

Hej!
Tänkte tipsa alla som bor i Stockholm eller som har vägarna förbi innan den 7/7 att jag just nu håller en utställning med Greklandsfotografier på Galleri Korn i Hornstull (Hornsgatan 147). Bilder från Skopelos, Santorini, Paros, Naxos, Mykonos och Delos hänger på väggarna! Öppettider: 10.00-20.00, välkomna!

Mer info hittar ni på:
http://www.fotobomb.se
http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=134422313303044
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-07-05, 13:06
EvaLena- EvaLena- är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1
Standard Sv: Utställning med Greklandsfotografier

Mitt första inlägg här någonsin då jag tidigare bara varit inne på detta forum och läst det andra har skrivit, men igår när jag såg informationen om din utställning Alexandra blev jag jätteintresserad då jag själv varit på många av de öarna som du nu vet efter att vi pratades vid i Galleriet. Hursomhelst, precis hemkommen från utställningen och kände att nu var det dags att bli medlem för jag måste posta min åsikt, jag rekommenderar utställningen till alla som har vägarna förbi!! Alexandra är verkligen en duktig fotograf och att stiga in i Galleriet var som att komma till Grekland!
Svara med citat
  #3  
Gammal 2011-07-05, 16:52
theresa theresa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Karlstad
Inlägg: 763
Standard Sv: Utställning med Greklandsfotografier

Nu blir jag ännu mer besviken över att jag inte kunde följa med min sambo till Stockholm i dag
Den utställningen skulle jag gärna velat se...låter som en underbar utställning. Tyvärr har jag inte vägarna förbi Stockholm förrän den 16 Juli då vi ska till Naxos

Tror du att du kommer ställa ut något mer i sommar så kanske man kan ta en tripp till Stockholm då
Svara med citat
  #4  
Gammal 2011-07-05, 17:05
AlexandraReichert AlexandraReichert är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 4
Standard Sv: Utställning med Greklandsfotografier

Åååh, tack så jättemycket för ditt fina inlägg EvaLena!! Vad glad jag blir!

Vad synd Theresa!! Det är den enda utställningen med Greklandsfotografier den här sommaren, tyvärr (men förhoppningsvis inte för alltid!) Blir eventuellt en utställning i höst, men då lutar det åt att New York bilder kommer hänga på väggarna! Du får drömma dig bort på hemsidan bland alla mina Greklandsfoton istället (www.fotobomb.se)
Svara med citat
  #5  
Gammal 2011-07-05, 17:22
theresa theresa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Karlstad
Inlägg: 763
Standard Sv: Utställning med Greklandsfotografier

Jätte synd men man kan inte få allt.

Jag har precis just nu drömt mej bort med bilderna på din hemsida så jag får nöja mej med det tack för underbara bilder så vackra, kan tänka mej att dom är ännu vackrare i verkligheten.

Nu ser jag ännu mera fram emot resan till Naxos, bara 11 dagar kvar nu

När har du utställning med New York bilder? det är också intressant, älskar New York, kanske ska tillbaka dit vid nyår.

Jag har tänkt att köpa en stor bild med New Yorks skyline och hänga den på väggen hemma, då kanske man kan köpa den av dej framöver
Svara med citat
  #6  
Gammal 2011-07-05, 17:43
AlexandraReichert AlexandraReichert är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 4
Standard Sv: Utställning med Greklandsfotografier

Härligt att du gillade bilderna, jag får önska dig en trevlig resa!! Kan tänka mig att det kommer bli hellyckat!!

New York utställningen är inte bokad än, något jag sitter och funderar och planerar lite, men kan säga till om och när det blir av i sådana fall!

Ja jag har en del New York bilder (http://fotobomb.se/newyork.html) så om du hittar något som du skulle kunna tänka dig att ha på väggen är det bara att höra av dig! (alexandra.reichert@fotobomb.se)
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT