Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2009-08-06, 00:52
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Slakt av reisemål - er det så ille?

Jeg oppretter en egen tråd om dette, som en utøper til tråden om Paleochora. Jeg har aldri vært i Paleochora, men jeg synes det er interessant hvor høy temperaturen blir fordi om et medlem kommer med kritikk/slakt av et reisemål.

Tåler vi ikke høre kritikk av et sted vi liker?
Skal alt være ros og kos og fryd og gammen?

Janne skrev i den nevnte tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Jag vill bara påminna om att det är tillåtet att tycka illa om en plats, man ska respektera andras åsikter, även om man inte håller med.
Bra påminnelse, Janne!

Jeg synes selvsagt det er greit å motsi et innlegg, men med saklige argumenter vel og merke. Jeg husker selv jeg skrev en gang at Chania var for meg et turisthelvete som vi straks omdøpte til Skania (eller noe sånn) pga alle de skandinaviske turistene. Det falt velding tungt for brystet til noen medlemmer.

Vi deltar vel i dette forumet fordi vi generelt elsker (eller iallfall liker) Hellas. Er det ikke da ok at noen synes et sted er fryktelig? Og forteller hvorfor det er slik? Og kan det ikke være nyttig når vi vurderer et nytt reisemål å høre om baksiden av medaljen også?

Selv synes jeg som sagt at Chania er Skania
At Santorini er Disneyland
At Pythagorion på Samos er en falsk idyll
osv.
(Begrunnelser har jeg kommet med i tidligere innlegg)

Poenget er: Jeg synes det er flott at noen kommer med sin subjektive kritikk av steder. Andre kan godt svare med å fortelle hvorfor de ikke opplever stedet slik, men å gå i skyttergravene... Hvorfor det?
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT