Visa ett inlägg
  #35  
Gammal 2015-05-31, 22:41
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 318
Standard Sv: Premiärresa till Skopelos

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg

Vad är det för fel på din iPad?
Vet ej. Diverse olika störande saker.

Dels krångel med att ladda upp bilder, vilket jag är van vid att göra problemfritt hemma på laptopen.

Dels fungerar wifi inget vidare här på baksidan av DelSol. Generellt väldigt segt, och under högfrekventa tider blir det extra segt. Tur att det inte var fallet förra helgen när vi skulle kolla Handbollsfinalen.

Men det jobbigaste är att paddan har blivit överkänslig mot mitt tangentbord. Jag har stor tangentbordsvana och skriver flytande med full fingersättning. Hemma sker det på ett vanligt tangentbord. Till paddan har jag ett Zagg-tangentbord i fodralet, vilket är toppen jämfört med tangentbord på skärmen. Men på senare tid har paddan blivit överkänslig för alltför hög hastighet och för teltryckning på tangenterna. Råkar jag trycka snett och träffar två tangernter så bryts tråden och allt försvinner. Så får jag börja om från början igen. Mycket frustrerande.

Men nu skickar jag svar med jämna mellanrum och trycker sedan på editera-knappen och fortsätter. Då riskerar jag inte att tappa allt.

Masse
Svara med citat