Visa ett inlägg
  #12  
Gammal 2005-11-18, 12:09
Bennyboy Bennyboy är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Inlägg: 85
Standard Sv: Apollo kommer med Thassos i 2006

Siden det ikke ble noen Thassos tur i 2005 så kommer vi ihvertfall ikke til å vente til september med å dra . Hvis ikke vår andre tur også går til Thassos iår da .
Men det var litt skuffende at de ikke har noe reisemål litt syd på øya, vi bodde i Thassos by første gang vi var der og har bodd i Limenaria hvert år siden, vi falt for Limenaria når vi spiste lunch første året vi var der. Vi har vel stoppet en liten stund å spist eller drukket noe i alle tettstedene på øya tror jeg og ihvertfall vi syntes Limenaria virker som det beste stedet å bo. Thassos by er ok den og det er veldig nice å sitte i gå-gaten på kvelden å titte på folkelivet.
Men vi syntes det generelt er litt for lite "intimt" (eller hva jeg skal kalle det) der. På Golden Beach er det fint men det ligger på øst siden og med ett fjell på over 1200 meter rett bak så der blir det ikke mye solnedgangs romantikk . Når det gjelder de to gjennværende stedene på vestsiden så er jeg ikke helt sikker på hvordan det ser ut i Skala Rachoniou faktisk selv om vi har kjørt forbi der nesten 50 ganger så det kan ikke være store stedet.
Skala Prinos er også ganske lite men det blir nok det stedet vi kommer til å velge, det er forøvrig den andre annløpshavnen for fergene på øya.
Svara med citat