Visa ett inlägg
  #12  
Gammal 2014-07-12, 10:56
Maggys avatar
Maggy Maggy är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Skåne
Inlägg: 512
Standard Sv: Bestämt mig för Alonissos 2015 :)

Citat:
Ursprungligen postat av Helena S Visa inlägg
Hotellet ser mysigt ut! Votsi är lugnare än Patitiri, som också är väldigt lugnt (precis som hela ön var). Det beror förstås på vad man vill få ut av sin semester, men åker jag tillbaka kommer jag förmodligen att bo i Patitiri igen. Men bor du där i Votsi har du nära till en fantastiskt vacker strand (en av mina topp 3-stränder på ön), som du kommer till genom att gå genom skogen. Jag gillade Tilos väldigt mycket, men blev verkligen förtjust i Alonissos, så just nu är den min favorit (sorry Tilos).

Underbar ö, fantastiskt vatten, god mat och genomtrevliga människor. Vad mer behöver man?

Ha en härlig helg!

Helena S

Låter helt fantastiskt bra, Helena S Ja hotellet verkar vara litet och mysigt, med fin utsikt ...tänker mig att Votsi ligger sådär mitt i med närhet till strand, gamla chora, Patitiri och den lilla fiskehamnen med några mysiga tavernor? ...annars har jag som alternativ Paradise Hotel i Patitiri...har ju tid på mig att fundera lite... Vad härligt att du blev så förtjust i Alonissos Jag blir allt mer övertygad om att lilla Alonissos också kommer att bli en favoritö för mig

Ha en härlig helg du också!

Maggy
Svara med citat