Visa ett inlägg
  #2  
Gammal 2015-06-30, 13:49
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 334
Standard Sv: Hemkomna från vår ö-luff

Citat:
Ursprungligen postat av Mysofix Visa inlägg
Vi trivdes mycket bra både i Alinda och i Panteli. Överallt åt vi god mat, ofta rätter som vi inte ätit förut, och överallt möttes vi av idel vänlighet från både greker och andra turister.
Det är Alinda och Panteli i ett nötskal. Jag blir så glad att ni trivdes på Leros. Hurra!

Citat:
Nästa ö blev Lipsi och det blev Lipsi som stal våra hjärtan. Vi bodde på Galini och blev ompysslade av Anna och hennes familj. Vi var rädda att Lipsi skulle vara för litet för vår smak. Men Lipsi har allt som vi behöver på en semester; en mysig by, fina stränder, god mat och folkliv. Hit återvänder vi!
Att ni skulle älska Lipsi förstod jag. Kul att ni trivdes så bra hos Anna. Visst är det ett mycket trivsamt litet pensionat!

Citat:
Vi avslutade semestern i Haraki på Rhodos.
Jag var varit där många gånger men har aldrig sovit över. Det är något jag absolut vill göra någon gång.

Citat:
Som vanligt efter hemkomst vill vi säga tack till Janne och Kalimeragänget. Utan guiderna och muntra tillrop på forumet hade vi varit utan många av de upplevelser som var de allra bästa. Tack!
Tack själv!
Svara med citat