Ämne: Tunga väskor
Visa ett inlägg
  #40  
Gammal 2009-07-15, 20:24
aris4s avatar
aris4 aris4 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Örebro
Inlägg: 200
Standard Sv: Tunga väskor

Hej igen!!
Jag ser att det fortsätter med diskussionen om vikten. Svaret är att allting handlar inte om att komma undan regler och att man ska betala för sig naturligtvis om man har övervikt i bagaget men jag tycker nog att det går lite för långt att betala för att man är överviktig. Det var min poäng om ingen förstod det.
Det handlar kanske inte att vara snål men det är väl klart att man inte säger vid incheckningsdisken, snälla får jag betala för min övervikt på väskan eller mig själv, de har väl kontroll på vad som är gränsen . De skulle väl inte låta folk stiga in i ett flygplan och veta om att det kanske inte går att flyga på grund av att bagaget eller överviktiga resenärer. Eller är jag helt fel ute?
Om man lägger ihop attityd och oförståelse samt arrogans så får ni nog mer övervikt än vi andra, sorry!! Vilken jämförelse man gör är upp till var och en men man kanske kan uttrycka sig annorlunda.
Då har jag ett tips, stanna hemma eller hyr ett eget flyg ni som tycker att andra är snåla.

Som jag skrev förrut, kan vi inte bara tappa den här tråden för det är inte trevligt längre. Den här sidan som Janne o Camilla har gjort för att vi ska kunna hjälpa varandra istället för att kritisera och stjälpa.

Det här är en jättebra hemsida så snälla, låt oss behålla den som den är.
Sanna

Svara med citat