Visa ett inlägg
  #19  
Gammal 2017-03-23, 10:27
Getpinglans avatar
Getpinglan Getpinglan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2013
Ort: Stockholm
Inlägg: 360
Standard Sv: Fick plötslig Samos-abstinens...

Citat:
Ursprungligen postat av Kajja Visa inlägg
Jag har åxå en stor nyfikenhet på Samos så vi får se vad som händer i september
Träffade vänner nyligen som bott i Votsalakia och fått lappsjuka. Visst, dom bilade runt på ön som dom i övrigt tyckte var jättefin men skulle välja annat boende om dom åkte dit igen.
/ Kajja 👱
Precis, jag misstänker att det skulle kunna vara fallet med lappsjukan. Man ska ju ta det man hör med en nypa salt (som jag har hört om Zante) , men ändå vill man ta in info som inte kommer från turistreklamen direkt. Vi vill ju lyssna på råd! När jag var på Kreta första gången var jag i Hersonnisos! Så man kan ju tänka sig att det dröjde typ flera decennier tills jag kom tillbaka... Och kunde se lite mer än Knossos och party. Men jag rekommenderar Kreta absolut ur flera aspekter. Där finns ju i stort sett allt!

Nu när vi går i måste-boka-NU-tankar så är det vi kommer fram till
Sena kvällar: Charter
Morgnar: Klart vi ska båtluffa

Jag har ju båtluffat förut, och det är underbart, det är bara det att det blir lite av en strapats om man har ont i ryggen, och sen är vi så himla sent ute... Biljetterna till Aten och Santorini är dyra nu...

Men charter till Samos verkar helt ok. Den där bilden du postade Netwolf, den är bara såå lockande!
Svara med citat