Visa ett inlägg
  #17  
Gammal 2017-08-03, 07:52
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 11 701
Standard Sv: Gerani och Vagia Mare - recension

Citat:
Ursprungligen postat av annron Visa inlägg
Ja, det är sant. Men jag tror att få personer uppskattar att betala extra för AC, men inte kan få svalt på mindre än 4 tummars rumsvistelse, bli utlåsta, med barnen utlåsta (otrevligt bemötande under tiden), samt extremt otrevligt bemötande i restauranten... eller det kanske bara är jag.
Vi bodde på Santa Helena Beach i Platanias en gång för många år sen Maken till otrevlig personal, har jag sällan mött. Totalt ointresserade av våra synpunkter. T ex att vi fick ett rum åt gatan. Inte bra, då vi hade en tvåring med oss. Lyckades efter en hel del tjat få ett annat rum inom området. AC fick vi betala extra för, men det var inte igång hela tiden. Mitt i natten stängdes det av flera timmar, så man vaknade alltid svettig som en gris på morgonen.
Poolområdet var förresten personalens privata discopub och när jag bad om att de skulle dämpa musiken en aning, så blev de mäkta irriterade.
I särklass sämsta reseupplevelsen i Grekland någonsin och det var väl då som vi började inse att vi aldrig mer ska åka charter...

/Netwolf
Svara med citat