Visa ett inlägg
  #12  
Gammal 2013-07-31, 11:05
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 334
Standard Sv: Lapp på luckan på Anafi

Citat:
Ursprungligen postat av para poli Visa inlägg
Aj aj! Har en kompis nere nu som ska till Anafi och jag har sagt åt henne att hon inte behöver boka. Hur ser det ut i dagsläget?
Det där hände i mitten av augusti år 2007. Nu är det knappast så illa.

Citat:
Ursprungligen postat av KR Visa inlägg
Men visst är detta publicerat innan?Själv är jag väldigt nyfiken om vad som gick fel på Astypalea.
Just denna dag fanns på vår blogg tidigare. Astypalearesan var en annan resan, som jag kanske också ska skriva om en dag.

Citat:
Ursprungligen postat av Lamaya Visa inlägg
Jag tänker att det kan vara olika omständigheter som gör olika intryck.
Visst är det så, och det är vi medvetna om också. Det var därför vi ville åka tillbaka, men då fanns det inga rum. Jag vet att vi skulle gilla Anafi, bara vi får chansen. Vi har faktiskt pratat om att åka dit i höst, fast då bokar vi rum i förväg.

Citat:
Ursprungligen postat av yannis Visa inlägg
Vi har även varit hemma hos dem och tittat på Paris duvslag. En gång rymde dom. Vart då,,,? Jo, till Anafi! Han åkte över med båten och matade dom. Efter några dagar flög dom tillbaks till Santorini.
Har också hälsat på Paris duvor. Ni kan läsa om ett av dessa tillfällen här.

När vi gifte oss på Santorini släppte Paris ut 20 vita duvor när prästen sa: ”You may now kiss the bride”. Nästan genast flög 18 av dem hem till sina duvslag. Två duvor flög upp och satte sig på en telefonledning ovanför vårt bord. Där satt de hela natten och tittade ner på oss. Något som Paris fortfarande tycker är mycket märkligt. Sådana duvor vill bara en sak: att vara hemma i tryggheten.
Svara med citat