Visa ett inlägg
  #6  
Gammal 2016-05-19, 17:23
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Sv: Utflyktstips från Koroni?

Lissi og Anneli, jeg og en venninne har tenkt oss til (bl.a.) Polylimnia om en uke eller to, og jeg har prøvd å lese om stedet, uten å bli så mye klokere. Noen skriver at det er langt og gå, andre har, så vidt jeg forstår, kjørt på en grusvei som ender i en stor parkeringsplass, og da var de like i nærheten. Noen skriver at det er vanskelig å spasere i selve området, andre skriver at selv fireåringen deres klarte å gå der uten problem

Men nå regner jeg med at jeg får fasiten av dere
Kjenner dere til denne grusveien med p-plassen, er den enkel å finne? Var det virkelig lett å gå i området selv for en fireåring? Jeg har forstått på andre skribenter at det er bratt der, og enkelte steder tau man nærmest må hale seg selv opp etter, men må man "hoppe fra stein til stein", eller fins det stier? All info mottas med takk

Forøvrig skal vi til Ancient Messini, Kalamata, Koroni, Methoni og Pylos. Kjører bil, så da får vi gjort unna endel mil på tre dager, og flere av disse stedene har en eller begge av oss vært før. Men jeg gleder meg til både nye syn og gjensyn!

Senast redigerad av Admirala den 2016-05-19 klockan 17:29.
Svara med citat