Visa ett inlägg
  #74  
Gammal 2017-04-30, 17:21
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: ...mot Rhodos&Karpathos....

...soeau jag smet ivaeg, men inte innan bussen kom med gaesterna....En del skulle till Zephyros och fyra par till Garden Villa....Av nan anledning, sa slappte busschaffisen av allihop vid Zephyros, sa Andreas tog bilen och korde upp dom i tva varv,sa det gick bra.
Lag lanade ut mina tva Karpathoskartor till gaenget som skulle bo pa GV, for vi traeffas endera dan. Sen stack jag till Nenas, men daer var det staengt, for nan liten mus hade mumsat pa elledningarna i saekringsskapet....Sa det fick bli en omelett pa Zorianas Place, en bit bortom Konstantinos Palace, vid strandkanten...
Pa vaegen hem sa stannade jag vid infarten till den lilla vaeg daer Jonathan Preece bor, for precis daer star det en telefonstope, och peau den sitter det en hafsigt skriven skylt med texten Laspoma, som betyder vatmark,har Stamatis beraettat. Navael, jag gissar att det aer Jonathan som skrivit och satt upp den, sa jag tog ner den och tog med den upp till Garden Villa, daer jag har en bibba tuschpennor, och snyggade till texten och lade till ett hjaerta och ett par vinrankor,sen gick jag ner och satte upp den....
Det ska bli kul att se hur lang tid det tar innan Jonathan, eller hans madam Ursula noterar foraendringen....
Lite sondagsfeeling idag,vaeldigt lugnt, knappast nan vind och lite soldis....och imorrn aer det ju forsta maj ocksa....
Mvh,
Mikke
Svara med citat