Visa ett inlägg
  #74  
Gammal 2007-07-14, 18:43
rhodosfanast rhodosfanast är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 330
Standard Sv: Sämsta stället i Grekland...?

98 åkte jag o min dotter ospec till Rhodos o blev jätte glada när guiden sa att vi skulle bo på Kipriotis för det var ju ett bra hotell. Men gud så besvikna vi blev det första vi fick uppleva var att det kom in en från gatan på bad att dom skulle ringa efter en ambulans för ute på gatan låg en kille jätte full o mådde inte alls så bra.. Sen hittade dom inte våra namn på gästlistan o vilket rum vi skulle ha o ingen guid var kvar där o det var mitt i natten. Så vi fick ett rum o fick besked att på dagen efter senast kl 11 så skulle vi lämna det rummet o få ett annat rum istället. O det gjorde vi gick ner till receptionen o fick vårt nya rum o gissa om resan blev en ännu större besvikelse för då hamnade vi under gjord o inte till hotellpoolen så vi såg bara fötter som kom vandrande. Så vi gick till Spieskontoret som var på hotellet o bad att få byta hotell för det var inte mänskligt o lägga folk underjord o ingen bra luft heller o skulle du duscha så rann vattnet ut i rummet. Först på stod dom att på hotellet dit vi ville flytta fanns inga rum lediga men det visste vi att där fanns för vi hade pratat med personalen på City Center. Så vi betalade till o dagen efter flyttade vi ifrån Kipriotis efter en natts störd sömn men fulla ungdomar som sprang o skrek i korridorerna o ute vid poolen. Så kl 8 på morgonen stod vi med våra resväskor o bad dom ringa efter en taxi o betalade för samtalet på hotellet. Sen var semestern lyckad o grekerna som vi pratade med sa så här behandlar man inga turister o bad oss anmäla till turistpolisen fallet så gjorde vi oxå.
Så nu åker jag o de mina alltid bokad resa för då vet man vart man hamnar på Rhodos o nu har vi hittat vårt ställe o det är Cactus.
Svara med citat