Ämne: Akkurat nå
Visa ett inlägg
  #17  
Gammal 2012-06-23, 14:02
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Sv: Akkurat nå

Citat:
Ursprungligen postat av mouche Visa inlägg
Trist å se at du kommer med slike insinuasjoner om andres meninger og (påstått manglende) empati, men deg om det.
Det jeg skrev om empati var, som du ser, rettet til Anita, men kanskje du følte deg truffet? Jeg ser ikke mye empati her:

Citat:
Ursprungligen postat av mouche Visa inlägg
At så mange, tilsynelatende, er så slepphendte med sine eiendeler/eiendommer er synd å se/høre, men får ikke min sympati! Ser heller ingen grunn til å benytte enhver anledning til å forsvare enhver ting grekere gjør, eller har gjort, når disse åpenbart medfører store problemer og konsekvenser for en selv. Dumskap er dumskap uansett hvor denne begås eller av hvem.
Videre:
Citat:
Ursprungligen postat av mouche Visa inlägg
Mitt/mine innlegg er forøvrig basert på fakta som de er, eller som jeg kjenner de, hvilket jeg har gjort tydelig oppmerksom på og "ta meg" gjerne på disse, men hold deg for god til å angripe person, og spesielt når det er en person du absolutt ikke kjenner?
Ikke angripe person slik som du gjør her?
Citat:
Ursprungligen postat av mouche Visa inlägg
(...) men særlig saklige er de ikke og minner meg litt om argumenter man benyttet før skolepliktig alder!
!
Jeg - og andre - har "tatt" deg på din argumentasjon, nemlig ved å vise til at forsikring/ikke forsikring ikke spiller noen egentlig rolle ved force majeur.

Jeg synes saken nå har kommet så langt fra temaet at jeg ber Janne stenge den.

Citat:
Ursprungligen postat av lugnagatan Visa inlägg
Vet du nu hur omfattande skadorna blev av denna brand som var nyligen ?

Har du en uppfattning om hur hårt "gjeterkonen" och hennes "sauer" kan ha drabbats ?


Känner för "gjeterkonen" i denna skildring som du gör
Nei, dessverre vet jeg ikke mer. Jeg kjenner ingen i området, men jeg krysser selvsagt fingrene for dem!