Visa ett inlägg
  #19  
Gammal 2017-05-15, 17:39
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Kalimera fyller 20 år idag!

Jag klickade på länken till Kalimeras historia som Janne lagt in. Trots att jag har läst den så många gånger så känns den varje gång lite ny. Det är inte bara att du i dagens version kan prata om 20-årsjubileum. På något sätt så fortsätter jag att häpnas över den utveckling av forumet som beskrivs i historiken. Vilken fantastisk resa!

Måtte den inte sluta! Jag vill gärna vara med länge till. Men det beror ju på flera saker om det ska bli så.

Dels hoppas jag att Kalimera på något sätt kan generera sådana intäkter att det ger resurser till att utveckla och renovera/förstärka sajten tekniskt så att man kan stänga ute de ski....vlar som hackar och sabbar den.

Men dels hänger det också på att vi medlemmar hänger i och skriver och delar med oss på sajten. Vi har ett härligt gäng sådana som flitigt ger både enkel och mera avancerad faktainformaton och underhållande reserapporter.

Idag när Kalimera fyller 20 så lyfter jag på hatten för alla er som med både små / enkla / spontana / glada / arga / lyckliga o.s.v. korta inlägg och ni som med roliga, underhållande och lite längre direktrapporter om resor eller vardagsliv i Grekland bjuder på er själva. Det är det som är helt avgörande för att Kalimera är så bra. Om vi bara har fin teknik och medlemmar som bara läser så blir det inte så mycket av det. Fortsätt skriva!!!!!



Masse
Svara med citat