Visa ett inlägg
  #44  
Gammal 2017-03-20, 00:15
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: ...mot Rhodos&Karpathos....

Hej alla !!
Apropeau Faith Warn´s bok, så kikade jag nyss in på Ebay.co.uk och hittade fyra stycken for sale...ca 3 pund plus porto, rätt ok pris,alltså....jag tror jag köper en imorrn, och ber dom skicka den te Karpathos, så donerar jag den till Jonathan Preece´s bibliotek...
Annars: chattade med Dimitris Panaretos igår, han är i New Jersey, men kommer förstås hem till säsongen och serverar på Pelagos....
Georgios Panaretos son Michailis, som var gullsmedselev i flera år hos Mimis, har blivit pappa till en liten tjej, och dom bor på Rhodos för tillfället. Vi ska träffas och fika på taverna Eros, som vi gjorde förra gången. Hoppas han tar med dotern...
Sen ska jag dessutom träffa Zoriana, som med dotter Veronica bor på Rhodos, men drar väl igång sitt populära ställe vid stranden på Karpathos till våren...
Är fortfarande i valet och kvalet om det blir rygga eller väska, men har iallafall bestämt att jag tar med mandolan, för en fiol å gitarr får jag (nog ) låna av Mimis,det har jag fått förut, så det finns ju prejudikat...;-)
Nå, ännu några dar kvar, men det är bara nie (9) dar tess ja flyger...
Väl mött ni alla som kommer te Karpathos i april-maj!
Mikke
Svara med citat