Ämne: Spontan båt?
Visa ett inlägg
  #24  
Gammal 2012-03-09, 09:28
MickeKöpings avatar
MickeKöping MickeKöping är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2009
Ort: Köping
Inlägg: 1 118
Standard Sv: Spontan båt?

Citat:
Ursprungligen postat av mattek92 Visa inlägg
Nu har vi flygbiljetter på morgonen istället, festligt va? Fast det lät ju otroligt frestande att se Pireus vakna, men det får bli nästa gång när vi inte behöver vara lika bekväma.

"Problemet" är ju att vi nu inte kommer anlända i dagsljus, men det löser sig nog ändå, vågar jag tro. Första dagen kommer absolut innehålla en rundtur, då det känns som en självklarhet med all den kärlek till Antiparos som flödar på det här forumet.

Nu är det lite budgetplanering som återstår. Vi är unga och ekonomiskt jätteberoende, så vi tänkte lägga undan lagom mycket pengar i förtid. Tänker nog gå ut och äta de flesta kvällarna, och göra lunch hälften av dagarna. Frukost fixar vi själva. Sitter och tänker på det här lite just nu. Jag antar att Anti-Paros har ganska normala priser vad gäller mat? Jag tänker drygt 100 svenska kronor för en lunch och runt det dubbla för en helt okej middag. Är jag ute och cyklar?
Kanon att ni fick morgonbiljetter
Föreslår att ni tittar på Rafina och SeaJet ut till Paros. (datum?)

Lunch för upp till 10 euro och middag upp till 20 euro är inga problem om man inte har speciella krav eller tänker sig en massa förrätter och så.
Mellan 7-10 euro för lunch och 10-15 euro för middag per person brukar vi hamna på utan krusiduller. Men det händer ochså att vi delar på en pasta till lunch t.ex.
Det är aldrig några problem att be om en halv tallrik till barn heller.
Svara med citat