Visa ett inlägg
  #3  
Gammal 2016-03-19, 14:00
Alex9191 Alex9191 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 27
Standard Sv: Evi's studios och Tholaria

Tack för ditt svar! Exakt så här skrev hon:
Thank you for the reservation!
and it is booked at Evis pension
We please need your credit card details for the quarantie. We dont take anything,we will like to be paid in cash
while you will be here.
You can call me at 6937188750 OR you can sent the details in 3 different e;mails. for security reasons.
have a nice weekend
warm greetings
Evi

Så hon skriver ju ändå att jag kan skicka uppgifterna på tre olika mejl men ändå, undrar om det ändå är säkert... Ringa tänker jag inte göra.
Att hon vill ha betalt i cash men ändå ha kortuppgifter tolkar jag som att dom drar pengar från kortet om man inte dyker upp.. Vilket jag kan förstå.

Dessutom skrickar hon mejl från "Lakki Village", ett hotel i Egiali men som jag har förstått är hennes syaters (efter att ha googlat fram det). Det är därför hon i mejlet skriver att det är bokat på Evi pension.

Jo vi vill helst boka i förväg faktiskt, främst för att det inte finns så många boenden i Tholaria (och många av dom som finns är för dyra/lyxiga) för oss.. Skönt att ha det ordnat också

Vore skönt om någon som har erfarenhet av att boka via mejl eller som har varit på Evi's studios kunde komma med tankar?
Svara med citat