Visa ett inlägg
  #6  
Gammal 2016-08-11, 14:47
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 11 684
Standard Sv: Andrine-stranden?

Citat:
Ursprungligen postat av Helena S Visa inlägg
Var på Skopelos förra året, så jag vet var det är . Håller med Alala om att du kan döpa stranden efter dig. Fanns det verkligen stolar där, stranden ser så liten ut.
En sak jag undrar över (off-topic?) är HUR sjutton gör man för att ta fram såna kartbilder och sen markera + skriva som du har gjort? Det skulle jag verkligen vilja lära mig.
Helena S
Jodå, stolar fanns. Om de sen hörde till hotellet eller Tavernan är oklart. Gratis var det iaf.
Skriva o markera på bilder är lätt som en plätt. Prova t ex gratisprogrammet Irfan View.

Citat:
Ursprungligen postat av MariaJ Visa inlägg
Vilken fin karta över Andrine-området
Vi har aldrig varit ner till stränderna där, men har gjort ett par försök att komma till nån av de små som man ser längst ner på din bild. Men då har det alltid varit folk där och då är det ju bara att vackert vända, för man ryms ju inte så många där!
I våras gick jag en bit efter en stig ner mot havet men stigen var så dålig efter förra höstens regnoväder att jag var rädd att ramla så då blev det inget besök heller.
Maria
Letade efter stigar, men hittade nada. Den kanske var inhägnad nu? Förmodligen har man passat på att göra om en del efter förra årets oväder.

/Netwolf
Svara med citat