Visa ett inlägg
  #22  
Gammal 2017-08-03, 10:01
Hasse Hasse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 1 998
Standard Sv: Gerani och Vagia Mare - recension

Kvaliteten på boenden har ju inte ett dugg med att göra HUR man reser till Grekland. Man har givetvis andra förutsättningar som charterkund än om man bokar sina boenden på egen hand. I det senare avseendet är det bara att byta då man känner sig missnöjd, så länge man inte bryter en uppgörelse med en ägare av ett hotell/pensionat.


Tyvärr har åsikter om boende i Grekland ofta hamnat väldigt högt upp på dagordningen av de negativa bitarna i ämnet. Och tyvärr finns det ju alltför många lycksökare eller "trötta ägare" som figurerar överallt och som ställer till förtret för oss. De som är bra får kanske inte lika ofta synas som när vi har klagomål?


För mig som inte reser med barn så blir det givetvis en annan sits. Jag har alltid och kommer alltid att säga: Ett boende vill jag helst ska vara en plats där jag egentligen bara spenderar mina nätter och några timmar för min frukost. All annan tid vill jag gärna spendera någon annanstans och kanske känner många av er igen detta men jag vet att ALLA andra har SINA specifika krav, önskemål och önskningar.


För att nämna någonting om området som denna tråd handlar om, Platanias med omnejd och Agia Marina så kommer jag aldrig att sätta min fot där igen. Det handlar dock INTE om kvaliteten på något boende.




/Hasse
Svara med citat