Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2013-10-13, 23:47
rajaee rajaee är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 3
Standard Åka till IOS i sommaren, HJÄLP!!

Hejsan allesammans!

Jag hittade nyss denna underbara sida som verkar ha hjälpt så många och har några frågor om ios. Jag och mina polare vill bara dra till någon ö i Grekland och FESTA och vad jag har läst är IOS perfekt för det eller kanske någon annan ö är rekomenderad? men det jaag undrar finns det folk i 17-19 års åldern på ios eller är det enbart 20+, hur funkar det med åldern asså?

Sen till några mer frågor, angående alkoholen vad ligger priset på en öl i krogen/klubben och sen i en billig livsmedels butik eller något liknande?

Boende - Hur fungerar det har några av polres föräldrar som var där i deras unga dar och berättar hur underbart det va men att de åkte dit och bokade hotell spontant eller hyra ett hus eller vad som helst,. funkar det fortfarande så eller rekomenderas att boka innan?

Sen inte för att vara jobbig men till den viktigaste frågan - Vilket datum passar det att åka dit? har hört massa om juni/juli så vi bestämde oss för att om vi ska åka dit blire mellan 3-17 juli typ eller ett fåtal dagar mindre vad sägs om de?

Ursäktar den långa POSTEN och får bara önska någon super snäll har lite extra fritid när de är här inne och surfar och har lust att läsa igenom detta och rädda min sommar. Tack hej
Svara med citat