Visa ett inlägg
  #11  
Gammal 2012-08-03, 07:49
mouche mouche är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 730
Standard Sv: Summering av semesterkostnaden

Hva som lønner seg varierer stort, men boende ordner vi som regel selv da vi ikke ønsker å bo på disse typiske charterstedene/hotellene.
SKal nedover en tur nå og da reiser vi begge med Ving eller Apollo ned, min fru med Ryan tilbake og jeg selv med Ving/Apollo på returen.

Alternativet hadde for min fru varit Norwegian ned og Ryan tilbake, men hyggelig å reise ned sammen (jeg blir noen dager lenger!).

Man må også se på kostnadene ved reservasjon, setebekreftelse, bagasje osv slik at flybilletten i seg selv kan være litt misvisende. Det er sluttsummen som teller.

Leier man bil så lønner det seg ofte å bestille gjennom det selskapet man reiser med. Har gjort det både med Norwegian og Apollo og de har gode avtaler med mange selskaper, også de større/kjente selskapene!

Vår erfaring er at det er flybilletene man må booke først for et sted å bo får man alltid!

Og booker man bare flybilletter med charterselskapene, ikke noen pakke, så slipper man å stå i disse endeløse køene og istedet går man bare rett forbi køen og sjekker inn først.

Ikke si det til noen!
Svara med citat