Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2023-10-07, 22:56
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2015
Ort: Jönköping
Inlägg: 3 759
Standard Nu vinkar katten!

Ja nu sitter den där å vinkar. Den guldfärgade kissemissen inköpt på Lidl för en 50-lapp. Kostar visst några hundra på nätet+frakt.
Ibland bara måste man ha nåt som mannen tycker är konstigt och därför ger mig en orolig blick. Ja ibland kan man inte motstå att köpa nåt fult av nån anledning.
Problemet är var man ska ställa åbäket utan att den irriterar en till vansinne..vink-vink
MEN den ska ju bringa lycka och det vill man ju ha!!

Vi ska nu sova i vårt nya hem efter flyttlassen idag. Alla pusselbitar har fallit på plats och nu har mina affirmationer gett utdelning.
För mig är detta en drömbostad med ett underbart läge. Var nyss ute på altanen..jo en sån har vi i vår lägenhet. Träden utanför hade uplights och jag fick lite greklandskänsla. En bit åt vänster finns en kolgrillsrestaurang, minigof, ankdamm och grönområden med sittmöbler. Några minuter bort brer vätterstranden ut sig och centrum är en kvarts promenad bort.
Det är tyst o lugnt och det ska bli spännande att se..eller inte se, hur nattsömnen blir..man blundar ju
Känner en oerhörd lycka att få bo så här en lång tid framöver.
Den vinkande katten då..? Just nu vevar den frenatiskt med armen mellan en flaska Valhalla och Baileyls i vitrinskåpet. Lugnast så
/ Kajja

Senast redigerad av Kajja den 2023-10-07 klockan 23:13.
Svara med citat