Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2014-09-28, 12:15
mamma mus avatar
mamma mu mamma mu är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Visby
Inlägg: 99
Standard 10:e Egina resan

Då var man hemma igen efter årets Greklandsresa, alltid lika vemodigt att åka hem. Min första vecka tillbringade jag på Tinos (första resan dit, men inte den sista) och andra veckan som vanligt på Egina. Två av mina barn + dotterns pojkvän var mitt resesällskap andra veckan. Varje dag var ett äventyr trots att vi varit där så många gånger. Vi hyrde moppar i två dagar och Geocachade på ön (www.geocaching.com), jisses så spännande vägar vi hamnade på. En dag flög "pojkarna" Flyboard, en professionell åkare som också bodde på Artemis App. Seglade med Vasilis Laser, paddlade båtar, dogshelter, utflyktsbåt runt Moni med lunchstopp på Methana o fika stopp på Agistri, Fistikifestival. Vi hann med lite strand också. Undersökte också det gamla övergivna hotellet uppe på berget i Ag.Marina ordentligt, spöklikt men spännande. Blev bjudna både på Mastica (av Pablo på Akroagali och hemgjord Limocello av Marina på Thymari (fd Big Banana), smaskens. Då är det bara att börja kolla in billiga flygresor igen då, priserna till påsken är fortfarande billiga
Svara med citat