Ämne: Lyxproblem
Visa ett inlägg
  #6  
Gammal 2006-11-25, 08:57
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Lyxproblem

Att jag gärna åker till Santorni beror på att det förenklar resorna ut i Cykladerna och inte för att det är just den ön jag vill tillbringa semestern på. Har dock haft väldigt trevligt där både med mina barn och med vänner och kalimeravänner vilket gör att känslan faktiskt är ganska positiv. Underbart att vandra i Perissas omgivningar och jag gillar det öppna landskapet och utsikten mot berget från Honeymoon Beach Hotel. Har ett fint pappersfoto därifrån inklistrat i album så det är inte enkelt att lägga ut här. Har även ö-luffat och börjat och slutat i Aten och det är för mig inte lika smidigt.

Förra året började jag och slutade min ö-luff på Samos och det var också en bra resa som jag säkert kommer att göra igen men Cykladerna har en speciell plats i mitt hjärta och att få återse Folegandros eller Amorgos lockar mycket mer just nu. Vyerna, berget, havet allt känns i benen och hjärtat så jag njuter av tankarna på alla långa, härliga promenader som jag lätt har inom räckhåll på dessa öar.

Eva
Svara med citat