Ämne: KALIMERIANEN
Visa ett inlägg
  #15  
Gammal 2022-06-09, 17:51
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 344
Standard Sv: KALIMERIANEN

SÅ GLAD JAG ÄR!

Glad för vaddå? Jo för att jag hade turen och lyckan att hitta Kalimera i tid och hinna bli medlem innan hackarna lyckades sabba inflödet av nya medlemmar.

Så sorgligt att en liten klick tokstollar inte kan finna bättre sysselsättning än att förstöra och sabotera för sina medmänniskor.

Men ..... allt utvecklas och går framåt över tid, så även tekniken. Kanske man en dag kan finna tekniska lösningar som kan skydda Kalimera för illasinnade varelser och göra det möjligt att åter ta in nya medlemmar. Hoppas det! Så kul det skulle vara! Säkert skulle det poppa upp en hel del frågor som vi "gamlingar" har ältat om och om igen i gamla trådar. Men det skulle säkert också generera många nya tankar, idéer och frågor som vi skulle stimuleras av. Och säkert skulle det också göra gott för framtiden för Kalimera. Kanske kan det bli så en dag igen!

Men tills dess så återkommer jag till min rubrik.

"SÅ GLAD JAG ÄR" att jag hann bli medlem i tid och inte bara kan läsa i forumet utan också utsätta övriga medlemmar för diverse tankar och inlägg, och att jag därigenom har ett gäng av härliga vänner som jag förvisso inte har träffat, men ändå känner närhet till.

Masse
Svara med citat