Visa ett inlägg
  #18  
Gammal 2017-09-23, 21:18
giggsan giggsan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skogås
Inlägg: 318
Standard Sv: Vart bär det av 2018?

Citat:
Ursprungligen postat av Monica P Visa inlägg
Simetra vill att någon Kalymnosexpert ska höra av sig...nja, en del känner jag väl till, men just stränder är jag tämligen okunnig om. Det finns många andra i kalimerakretsen som vet mer. I alla händelser är Kalymnos en intressant ö enligt de flesta jag pratat med, just för att det inte är så tjusigt och stort här. Vanligt vardagsliv frågar ju några efter, och det hittar man överallt utom just Masouri/Myrthies.

Så heja på, kalymnosvänner, berätta varför Giggsan ska åka just hit!
Vad bra, för tjusigt vill jag verkligen inte ha det
Jag gillar lite kargt, lite ruffigt.... hellre lite skit i hörnen än spegelblankt hehe.
När jag tex kollar charterhotell så kollar jag in de med läst stjärnor först, ofta har de ändå höga kundbetyg! Få rum får också högt betyg av mig

Har suttit och googlat Kalymnos en del idag och hittat ett fint litet hotell som finns på charter, som ligger i början av Massouri.
Byn känns lugn men ändå rätt annorlunda mot tidigare byar jag bott i, känns lite spännande faktiskt. Bara det inte känns för "trångt", speciellt sambon vantrivs då. Vi väljer hellre lugnt och bilar till andra byar och orter där det finns lite mer av allt hehe.

Är jättenyfiken på Telendos och vill verkligen fara över dit över en dag, eller varför inte stanna ngn natt
Svara med citat