Visa ett inlägg
  #111  
Gammal 2016-05-09, 12:46
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Resa ARN-RHO bokad....

Manda 9 maj.
Ringde Possi pa morron, for hade fatt oroande rapport om instaellt flyg, men allt var ok med mitt plan nu i em....
Sen packa, vilket alltid aer nervpafrestande, haha....Sen sopa och diska och slutligen ut och repa ihop en plastkasse med faerska lagerblad....Sen runt och saega hej deau,vilket aer annu jobbigare aen att packa....Plus att min oljeleverantor ringde mitt i alltihop och vaenligt paminde mej om en delvis obetald faktura, vilken nu aer gjord via datorn...Lite pinsamt,vare allt, men jag kunde vael vaenta tills jag var hemma, sa han...
Mer och mer turister haver kommit, Nenas Taverna aer nu oppen peau dagarna, och vaedret har sakta stabiliserat sej nagorlunda. SKa bli haerligt att komma hem till sommarsverige efter min laengsta bortovaro nagonsin...bortsett fran ett halvt ar i USA for manga ar sen....Det mesta jag taenkt har blivit gjort, men murarna pa Garden Villa hann jag inte med, och bilderna som jag taenkt saetta upp pa Pelagos toaletter kom inte upp, denna gang....men,men, i september aer jag haer igen, och da minsann.....
Nu blir det ett par dar peau Rhodos, det ska ocksa bli trevligt att fa slappa en HEL dag...eller tva, haha...( jag overdriver forstas...)
Andreas aer just nu pa flygplatsen for att leverera sina tvillingar, som laeser medicin i Sofia, Bulgarien, men han hinner nog hit innan Manoli kor mej till flyget...
So over and out from Pigadia, Karpathos for now....
Mikke
Svara med citat