Visa ett inlägg
  #6  
Gammal 2014-10-05, 11:01
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: KALIMERA på IPHONE flere som har problem?

Citat:
Ursprungligen postat av kari Visa inlägg
Et par dager nå har jeg hatt teknisk problem når jeg logger meg inn på KALIMERA med Iphone
(det har ikke skjedd på andre nettsider)
Igjen og igjen blir jeg "kastet" ut med følgende info/tekst:

"Det oppsto et problem med nettsiden, og den ble derfor lastet inn på nytt"

Og, hver gang må jeg logge meg inn igjen.
Flere som har samme problem?
Bruker min kjære stasjonære nå, ingen problem
Men i dag har jeg blitt kastet ut flere ggr når jeg leser, uten å være innlogget, og..., vil jo gjerne "følge med" når vi er i Hellas senere i høst!



Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Har också haft problem. Sidan verkar inte fungera särskilt väl på IPHONE.
Eva
G o d t å ikke være alene om problemet, Eva

Citat:
Ursprungligen postat av ciakoohler Visa inlägg
Jag har inte heller några bekymmer ,men det är ju i Sverige det Janne.kanke annolunda i Norge eller menar Kari kanske Grekland
Tror "Kalimera"/nettsider fungerer like godt over grensene, bare nett tilgangen er i orden, Cia:

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg
Har du startat om mobilen, Kari?

Jag har inga problem på min iphone 5. På ipad, däremot, bråkar texteditorn - både på min förra ipad och på den nya. Med jämna mellanrum fastnar markören i editorn och jag kan inte skriva. I synnerhet händer det när jag försöker rätta fel i förhandsgranskningen. Det släpper om jag förhandsgranskar igen - men ibland får jag göra det väldigt många gånger innan det lossnar.
Kanskje jeg skulle gjøre det igjen, men det gjorde jeg nylig

Jeg har også ganske ofte samme problem på Iphone, som du har på Ipad, at markøren fester/låser seg, det har jeg hatt lenge, men det gjelder ikke kun Kalimera. Iphone er suveren til m y e, men å skrive/redigere er uansett "knølete/plundrete", s e l v om markøren fungerer og, synes j e g


Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Jag testade med min iPhone nu och det gick hur bra som helst att logga in, och att läsa. Jag har inte uppdaterat till IOS 8.
Min fungerte h e l t fint med ios 8.01, men problemet har oppstått etter jeg oppgraderte til 8.02,
l i t t merkelig
- siden 8.02 skulle rette opp feil i 8.01 ....


Jeg skal starte om mobilen igjen, h å p e r det hjelper
- skal ikke "skylde" på Kalimera - men l i t t merkelig synes jeg det er at jeg kan logge inn, og skrive, i andre forum, men jeg er vant til at det er m y e jeg ikke forstår
Svara med citat