Visa ett inlägg
  #24  
Gammal 2014-07-31, 11:52
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Dålig mat i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Jag kan absolut hålla med om att portionerna på Nikos (Tilos) är små, men det är gott allt vi äter där....

Omonia är INTE min favorit efter tre försök på lika många resor.

Men Tilos är en liten ort med massor av turister och jag tror att maten blir lite anpassad efter detta.
Jag, som inte äter kött blir aldrig missnöjd på maten i Grekland. Det är ett eldorado av grönsaksrätter att utforska och alla är olika.


Riktigt god mat äter man på Kreta tycker jag!

Lissi
Mange lekre bilder med vegetar retter, Lissi
Vi spiser også m y e av det, men spiser også kjøtt, og alt bruker, i de aller fleste tilfeller,
å være "poli nostimo"
Jeg synes også vi spiser veldig godt på Kreta, men faktisk/heldigvis like godt på mange andre steder/øyer

Til Tilos reiste vi med høye forventninger, maten på Tilos blir jo "rost opp i skyene" av de som elsker øya
Vi ble litt skuffet, det du skriver om Tilos og maten( uthevet) er "interessant"
Det er første gang jeg leser / har hørt noen av dere som elsker Tilos har skrevet noe generelt "negativt" om maten der!
Bortsett i fra at du tidligere og har skrevet om din skuffelse over Omonia, den delte vi, helt til vi fikk en god opplevelse der i år

Når vi er på Tilos neste gang ( verre var ikke maten ) skal vi gi "Oasis" flere sjanser! Jeg hadde ikke merket meg stedet på forhånd, vi spiste kun en omelett der, men gikk forbi, og "snuste" inn deilige matdufter, på vei til og fra "anbefalte" steder
Svara med citat