Visa ett inlägg
  #67  
Gammal 2012-07-03, 19:02
Darkness Darkness är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Anderstorp
Inlägg: 26
Standard Sv: Sparkande barn

Tycker tråden var fantastikt kul att läsa..!! Alla tycker vi olika. Jag har själv barn och vi flyger och far. Mina får inte sparka och hålla på . Därav inköp av diverse elektronik prylar som håller dom mer än sysselsatta och lugna. Men har råkat ut för dessa sparkande barn. Och sist sa jag till föräldrarna som tyckte jag var en idiot. Inte barnen som beter sig konstigt utan slappa föräldrar.! Och fulla människor råkar jag ut för nästan varje år.. Dock är det flest norrmän som åker ifrån göteboeg tycker dock det är mindre kul... Och alla som ska först få sina förbannade väskor som puttas och trängs är för mig en gåta. Jag står lugnt och sansat några meter haveriet som sker framför mig. Många gånger har jag min väska före många andra som trängs och knuffas. Sen så är det uppställning som på kollo utanför och ingen av dessa charter familjer verkar veta var dom ska utan bara måste fråga reseledaren. Det är kul att se på avstånd. Själv hoppar jag in i en taxi och åker iväg lugnt och skönt utan stress..... Och nu har jag bara 4 dagar kvar innan avresa ifrån landvetter tidig morgon...
Svara med citat