Ämne: Dött forum?
Visa ett inlägg
  #10  
Gammal 2011-07-09, 08:24
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Dött forum?

Jag känner mig inte så engagerad längre. Saknar exempelvis Peters inlägg och andra som lämnat forumet på eget initiativ. Kanske är det så att andra sidor ex facebook tagit över mångas intresse. Tycker också att det är alldeles för många som inte tål kritik av deras favoritresmål och att de tyvärr verkar ta åt sig personligt om någon fäller negativa omdömen om deras paradis.

Det har alltid varit många som ställt massor av frågor innan sin resa och kanske fått både svar och tips i sin inbox från andra och sen bara försvinner. Visst måste det vara ok att man inte vill berätta om sin resa men det blir tråkigt när man inte ger något tillbaka. Det går att göra utan att bli personlig.

Ett levande forum som faktiskt fick utmärkelsen som ett av Sveriges bästa en gång i tiden kräver dynamik för att kunna fortsätta och det får man inte genom ensidighet.

Kanske bidrar också den ovanligt fina sommaren till att många av oss inte slår på datorn lika ofta. Ser dock med spänning fram emot rapporter från er som kommit och snart kommer hem då jag vet att flera redan hunnit luffa runt några veckor.

Eva
Svara med citat