Ämne: Moderatorer
Visa ett inlägg
  #2  
Gammal 2009-10-03, 12:58
Hasse Hasse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 1 998
Standard Sv: Moderatorer

Jag förstår inte riktigt dina tankegångar, Jan-Erik. Kanske för att jag har reagerat kraftigt över vad som skrivits i den tråd jag antar du syftar till. En anledning till mina reaktioner i den andra tråden (avser du den om tiggeri i Rethymnon?) är att moderatorer bör vara särskilt noga med att i förekommande fall vara extra försiktiga med sin dubbla roll. Det är viktigt att moderatorer är ett föredöme för oss andra, det är ungefär som om en högre chef på ett företag delegerar ner till en lägre chef. I min kritik i tiggeri-tråden så får jag svar från admin och min omedelbara känsla är att KRITIK, det är ingenting som man ska ge varken moderatorer eller för den delen, admin själv. Jag blev helt enkelt väldigt besviken på det bemötande jag fick. Det jag reagerade över var att en medlem kände sig kränkt,ledsen och påhoppad och lämnade helt sonika forumet. Får denna medlem någon ursäkt av admin eller moderatorn, eller båda?

Jag har inget att förlora, jag är ärlig, rak i mina åsikter och pekar som sagt på att föredöme är en väldigt viktig ingrediens i allt som gör att detta forum ska kunna fortsätta ha sin charm, status, gemytliga atmosfär och självklara plats som förmedlare av Greklands-information.



Hasse