Visa ett inlägg
  #59  
Gammal 2008-10-20, 10:00
forumbeachfan forumbeachfan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2008
Inlägg: 5
Standard Sv: Forum Beach Ixia - Någon varit där i år??

Hej!

Har kollat runt lite och om man går in på limewire och söker på minidisco så hittar man många låtar från deras skiva, vad jag fattade så kom balou från tyskland där många av låtarna faktiskt är gjorda hoppas ni hittar dom jag hittade massa på limewire min son är helnöjd, hoppas dom finns på plats nästa år bara




Citat:
Ursprungligen postat av Hannah Visa inlägg
Hej, man kan kontakta animation team om musiken jag var på väg att köpa skivan men ja. Jag och min familj fick bra kontakt med animation team Baloo var väldigt trevlig mot mig och ställde direkt upp på kort Men ja jag har fått tag på en del av låtarna om du undrar vad de heter:

Sakis Rouvas - Shake It (Sakis Rouvas är en av Greklands största artister, han var bland annat med i Eurovision 2004 och kom på 3 plats. Nästa är kommer Sakis att tävla för Grekland igen i Eurovision.)

Black Lace - Superman
Black Lace - Musicman
Ottawan - Hands Up

Hoppas att din son blir glad, jag letar fortfarande efter flera av låtarna men har ej hittat än. På youtube finns det 2 videos från hotellet en video med Shake It alltså filmat från Mini Disco från en holländare och en liten snutt 28 sek av The Fakir Show av mig datorn höll på att lägga av när jag försökte sätta in några videos. Får se om jag kan lägga in någon till.

Jag älskade stället jag vill gärna dit igen. Animation team är där när Mini Disco är i slutet av Maj - September tror jag.

Shake It
Svara med citat