Visa ett inlägg
  #16  
Gammal 2005-08-18, 19:51
Bossews avatar
Bossew Bossew är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Huddinge
Inlägg: 320
Standard Sv: Nästa års semester? Alla tips är välkomna =)

Citat:
Ursprungligen postat av Lola
Precis vad jag undrar också! Det hade varit så bekvämt om någon annan (= apollo) kunde ordna med biljetter till färjan och allt sådant hehe.. Dessutom så kan jag inte fatta var var "alla" hittar sina billiga flygbiljetter. När jag söker på nätet så får jag bara fram biljetter där den billigaste ligger på, säg 9000 och det är ungefär vad Apollo tar för oss alla tre här hemma.

Då kanske jag skulle passa på och fråga om någon vet om det blir väldigt mycket dyrare att boka inkvartering i förväg. Och kan man räkna med rabatt om man bokar för 3 veckor? Eller är det kanske dumt att göra så? Kanske bättre att boka för en vecka och se hur det är när man väl kommer fram?

Nu är jag nämligen inne på att Naxos (obeslutsam som fasen, men jag har ju gott om tid på mig att vela)
Oftast behöver man vara ute i god tid för att få de billigaste biljetterna men ibland dyker det upp godbitar så det är bara att kolla ofta.

De få gånger jag bokat i förväg är de dyraste boenden jag haft, så åker ni inte i högsäsong så behöver ni säkert inte boka innan. Visst kan ni förhandla fram bättre pris om ni stannar länge.

bosse
Svara med citat