Ämne: THASSOS?
Visa ett inlägg
  #6  
Gammal 2005-03-07, 22:36
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 2 086
Standard Sv: THASSOS?

Hej!
Säkra och säkra, planer är ju till för att ändras.
Som det ser ut nu blir det en resa tillsammans med svärfar och Marias lillebror (inte så liten längre, han är fullvuxen). Det stora i resan är att vi ska hälsa på deras släktingar i Katerini, sedan blir det att åka runt lite och titta på omgivningarna, troligen den mittersta tungan av Halkidiki, jag har som inte riktigt lyckats lära mej vad den heter ännu men det kommer väl. Sedan har vi tänkt oss en sväng upp till Nea Apollonia också, det var visst någon som utlovade fika där också.
Biljetter är inte bokade ännu men troligen blir det avfärd ungefär 2/7, 2 veckor ska det bli där nere. Vi (jag) planerar att hyra bil under hela perioden så det finns utrymme för förändringar. Tidigare då vi har varit flexibla på detta sätt på fastlandet så brukar vi hamna i Leonidio Plaka på Pelloponesos ostkust men ryktet säger att jag inte kommer att ta oss dit denna gång, vi får väl se.
Hur har du gjort med bokningen? Blev det avfärd från Helsingfors eller blir det Stockholm. Om det är Helsingfors som gäller så är jag intresserad av länkar till sidor som säljer biljetter billigt i Finland.

Mvh Janérik
Svara med citat