Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Resa runt i Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Gamla tidtabeller (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=40655)

Helena S 2016-12-12 22:58

Gamla tidtabeller
 
Halloj!

Börjar planera nästa års sommarresa och skulle vilja veta hur man kollar tidigare/äldre färjetidtabeller, jag vet att jag har sett det här (typ: förra året åkte båtarna då och då). Hoppas att ni förstår vad jag menar :confused:

Helena S bye_bye

Charleston 2016-12-12 23:28

Sv: Gamla tidtabeller
 
www.openseas.gr , sen är det bara att mata in ett datum tillbaks i tiden

Thoper 2016-12-13 10:00

Sv: Gamla tidtabeller
 
Brukar använda www.paleologos.gr (kan även nås via www.ferries.gr), och konstaterar att väldigt många tidtabeller för 2017 redan finns klara där. Där får man också direkt fram priserna, vilket kan va bra vid planeringen.

Thoper 2016-12-13 10:08

Sv: Gamla tidtabeller
 
Brukar använda www.paleologos.gr (kan även nås via www.ferries.gr), och konstaterar att väldigt många tidtabeller för 2017 redan finns klara där. Där får man också direkt fram priserna, vilket kan va bra vid planeringen.

:confused:Ajdå, det blev visst dubbelt. Vet inte hur man raderar??:confused::confused:

Thoper 2016-12-13 10:11

Sv: Gamla tidtabeller
 
Citat:

Ursprungligen postat av Thoper (Inlägg 393709)
Brukar använda www.paleologos.gr (kan även nås via www.ferries.gr), och konstaterar att väldigt många tidtabeller för 2017 redan finns klara där. Där får man också direkt fram priserna, vilket kan va bra vid planeringen.

:confused:Ajdå, det blev visst dubbelt! Vet inte hur man raderar???:confused:

inkfish 2016-12-13 10:49

Sv: Gamla tidtabeller
 
Thoper - strunt i det, det kan du inte göra själv. Tycker Janne att det stör så kan han radera det.
Tack för tipset om Paleologos, kände inte till den och var inne och tittade nu. :)

kari 2016-12-13 11:42

Sv: Gamla tidtabeller
 
Citat:

Ursprungligen postat av inkfish (Inlägg 393714)
Thoper - strunt i det, det kan du inte göra själv. Tycker Janne att det stör så kan han radera det.
Tack för tipset om Paleologos, kände inte till den och var inne och tittade nu. :)

Jeg har brukt Paleologos i mange år, og vært veldig godt fornøyd:)

inkfish 2016-12-13 14:24

Sv: Gamla tidtabeller
 
Kari - det förstår jag, det är ju jättebra att kunna kolla riktigt långt i förväg.

kari 2016-12-13 14:57

Sv: Gamla tidtabeller
 
Citat:

Ursprungligen postat av inkfish (Inlägg 393718)
Kari - det förstår jag, det är ju jättebra att kunna kolla riktigt långt i förväg.

Det, og i tillegg sender de billettene raskt og til "humane" priser, om man vil.
Det er evt blitt dyrere?- det er noen år siden vi benyttet den tjenesten.

inkfish 2016-12-13 15:18

Sv: Gamla tidtabeller
 
Det låter ju också som en bra service, för den som vill.

Helena S 2016-12-13 23:00

Sv: Gamla tidtabeller
 
Tusen tack för svar! klapp_klap

Gick in på Paleologos och den var klockren! fb_gilla

Jag kommer säkert att höra av mig igen :rolleyes:

Helena S bye_bye


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT