handdator

Visa fullständig version : Sissy boende kefalonia


Maddit
2015-01-06, 23:07
Hej på Er!
Har varit två ggr på vackra Kefalonia! Bodde då på ett lägenhetshotell vid namn Sissy som ligger i Lassi på höjden med en underbar utsikt. Det var airtours som hade det hotellet då. Är inte med i deras utbud längre. Någon som vet ngt om det? Kram till er vänner_B-anana

Kalimera
2015-01-07, 19:15
Har varit två ggr på vackra Kefalonia! Bodde då på ett lägenhetshotell vid namn Sissy som ligger i Lassi på höjden med en underbar utsikt. Det var airtours som hade det hotellet då. Är inte med i deras utbud längre. Någon som vet ngt om det?Om hotellet inte finns med i utbudet längre, och du väldigt gärna vill bo just där, kan du boka rum direkt av ägarna, och köpa en flygstol till Kefalonia. Det är (nästan) lika enkelt som att resa på charter. Hotellets hemsida (http://www.sissyapartments.gr/index.php?lang=en).

C@nny
2015-01-12, 15:25
Hej Maddit,

Nu var jag inte där uppe i somras och inte sommaren innan den heller. Men tidigare så har det varit stängt. Jag bodde på intilliggande Irinia ett par år, och 1:a året var det ff öppet, - och man hade då tillgång till Sissy's pool. Det var verkligen bra. Året därpå var det stängt. Anledningen var som jag förstått, dålig skötsel och vikande beläggning pga allt för mycket strul & klagomål. En person som jobbade som reseledare i 3 år på ön berättade en hel del. Vi har själv bekanta som bodde där då, och som även de klagade....
Jag har ingen aning om läget idag. Kanske har någon annan köpt hotellet? Men jag kollade runt på nätet, och det fanns inte många nyare omdömen att tillgå. Jag hittade en hemsida iofs...

Det finns ju å andra sidan många fler hotell utefter berget med lika fin utsikt. Resmålet är fantastiskt...:)

//Conny

Maddit
2015-02-07, 16:55
Tack för era svar!
Förstod att det var ngt eftersom det var borttaget. Vi hade aldrig ngt att klaga på men sen reser vi enkelt så vet man ju om att det är enkelt.
Kefalonia är ju så fantastiskt vackert!
_B-anana