handdator

Visa fullständig version : Kefalonia igen


mollie
2014-02-01, 16:12
Hej alla,
bokade resa igår och efter noga övervägande blev det Kefalonia för fjärde gången. Har även varit på andra öar men Kefalonia ligger varmt om hjärtat, älskar den ön för naturen, människorna och alla de fina platserna där. Vi kommer att bo på Limanaki hotell nära Argostoli, något avsides men eftersom vi har bil hela veckan är det inga problem. Blev så imponerade av stället förra resan, fantastisk mat, underbar personal och en "egen" liten strand 50 m nedanför hotellet. Varma rekommendationer till alla som ska åka men inte vet vart.
bye_bye

Panakakis
2014-03-09, 11:22
Hej alla,
bokade resa igår och efter noga övervägande blev det Kefalonia för fjärde gången. Har även varit på andra öar men Kefalonia ligger varmt om hjärtat, älskar den ön för naturen, människorna och alla de fina platserna där. Vi kommer att bo på Limanaki hotell nära Argostoli, något avsides men eftersom vi har bil hela veckan är det inga problem. Blev så imponerade av stället förra resan, fantastisk mat, underbar personal och en "egen" liten strand 50 m nedanför hotellet. Varma rekommendationer till alla som ska åka men inte vet vart.
bye_bye

Jag går förbi hotellet Limanaki varje morgon då vi tar turen kring norra delen av Lassi och det ser trevligt ut där och inte alls så långt från Argostoli då det går att ta vägen över kullen så är man snart framme.


PANAKAKIS :)

C@nny
2014-03-10, 12:28
Hej Mollie bye_bye

Då säger jag grattis till ett fantastiskt val av resmål klapp_klap...
Man blir ju aldrig mätt på fin-ön flabb_flab...
Fastän jag själv har varit på ön så mycket, så finns det saker kvar att göra, och platser att besöka...

När åker ni dit?

//Conny :)