handdator

Visa fullständig version : I DAG


Panakakis
2013-07-06, 10:02
Jag önskar C@nny med familj en skön och trevlig vistelse på Kefalonia med avresa på eftermiddagen. Hoppas det finns en del kvar när jag kommer senare i höst. bye_bye

PANAKAKIS :)

C@nny
2013-07-24, 20:32
Jag önskar C@nny med familj en skön och trevlig vistelse på Kefalonia med avresa på eftermiddagen. Hoppas det finns en del kvar när jag kommer senare i höst. bye_bye

PANAKAKIS :)


Hej Panakakis bye_bye...

Tack så jättemycket!
Tyvärr så hann jag inte se hälsningen innan vi åkte!

Vi hade i alla fall en riktig kanonsemester på ön. Det var inte så jättevarmt. Strax över 30grader bara. Vattnet var relativt "friskt" oxå. Mätning gav vid hand att det endast var strax över 20 grader de första dagarna, några grader varmare längra fram. Men det var ganska behagligt totalt sett.
Det finns en del kvar på ön....flabb_flab .. Och jag har förberett alla på finbesöket som sker senare i höst bye_bye...

//Conny :)

Panakakis
2013-07-24, 23:09
TACK Conny!

C@nny
2013-09-07, 17:46
..... och nu i eftermiddag reser/reste Panakakis med fru till superfina Kefalonia!
Ha en riktigt fin kanonsemester nu och njut för mig oxå flabb_flab....

//Conny :)

Panakakis
2013-09-09, 10:54
..... och nu i eftermiddag reser/reste Panakakis med fru till superfina Kefalonia!
Ha en riktigt fin kanonsemester nu och njut för mig oxå flabb_flab....

//Conny :)

Tack Conny! Har i nu läget fått i gång datorn. Var och badade i Lourdata under söndagen 31 grader i luften och 28 grader i vattnet.
HÄRLIGT

PANAKAKIS